taniag Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 (endret) Jeg vet ikke hvorfor mye av våre menn dro hjem når han møter en annen kvinne. Jeg er en 45 år gammel kvinne, jeg er gift med mannen min livet i 19 år og vi hadde tre barn, utgangspunktet alt gikk bra det er virkelig perfekt fantastisk, det var virkelig flott inntil en dag møter han en kvinne hans arbeid og noen måneder senere besluttet han å la meg og bli med denne kvinnen. Det har vært 8 måneder som jeg mest vurdert. Jeg var i en heller shabby, engros jeg lider sterkt hans fravær fordi han mener enda mer til disse barna eller til meg. Jeg har alltid elsket det fordi det er mannen i liv og noen gang jeg skrik til punkt eller jeg kunne støtte. Jeg besluttet å utvinne men på hvilken måte? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre akkurat i tid, har jeg alltid sagt at den medier og marabouts gjør fungerer ikke på denne å bringe en mann, men jeg var galt fordi jeg fulgte vitnesbyrd om en kvinne på ett av foraene visse mester i Voodoo guddommer brakt henne mann i 15 dager. Jeg kastet meg inn i dette eventyret til gjenerobringen av min mann og jeg bekreftet i dag at dette mester Voodoo guddommer ble skilt min mann av denne kvinnen og ga meg tilbake min mann. Jeg ha denne anbefalingen for deg at denne situasjonen av separasjon, skilsmisse eller bryte kontakt denne master Voodoo guddommer og du håper at du Finne tilfredshet som meg. Her er email av denne master Voodoo guddommer: [email protected] Kontakt den å finne hjelp for problemene dreiemoment. Delen av Tania Gauthier Endret 26. mai 2014 av taniag
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 En skikkelig elendig googleoversettelse. Anonymous poster hash: 90af9...af9
Gjest snoopy_93 Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Skjønner ingenting jeg Ikke jeg heller. Oversettelsen eller setningsbyggingen er elendig og får skikkelig Google oversetter vibber. Orket ikke lese igjennom alt heller.
Gjest Evel Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Det er reklame for en Voodo ekspert. Derfor rapportert.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Rapportert. Neeeeeeeeei! Dette var jo hysterisk morsomt! Jeg vil også ha svar på dreiemomentet!
Gjest Evel Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Neeeeeeeeei! Dette var jo hysterisk morsomt! Jeg vil også ha svar på dreiemomentet! Du ser vel at det ikke er noe svar å få fra ts? Tipper det er et afrikansk språk som er blitt oversatt på google uten gode norskkunnskaper. Ts er dessuten mann, men skriver som om han er kvinne.. Det er vel best jeg finner fram noen ganne kunnskaper.. Og bjørkeris.
Anbefalte innlegg