Gå til innhold

Brukere som skriver 50 - 100 innlegg hver dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller mer!

Hvordan har dere tid til det??

Anonymous poster hash: d20d7...e7d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Skriver og tenker fort, kombinert med å ikke ha et særlig sosialt liv.

• Liker 3
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du bryr deg om hva andre brukere gjør på?

• Liker 3
Gjest Ingaborga
Skrevet

Evt at de skriver mye i "snikk-snakk og ordleker", og ikke tenker over det de skriver før de poster det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor du bryr deg om hva andre brukere gjør på?

Er det galt å være nysgjerrig nå? :klo:

• Liker 3
Skrevet

Er det galt å være nysgjerrig nå? :klo:

Nei, men hvorfor vil du vite dette?

Skrevet

Noen ser på tv, andre sitter på facebook/instagram, noen går tur og andre sitter på kg.. De foretrekker vel kg når de skal slappe av da.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men hvorfor vil du vite dette?

Hæ? Fordi jeg er nysgjerrig.

Hvorfor vil folk vite hva andre har spist til middag, hvilke klær de har kjøpt i dag eller hvilken sexstilling de liker best?

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mange innlegg jeg skriver om dagen, men jeg er jo oppe sent på natten og da er vel tid?

Skrevet

Er det noen som gjør det? Legger selv ikke merke til hvor mange innlegg jeg skriver, men tror ikke det er 50 :sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

I dag er vi "alltid" på nett. På bussen, i lunsjen, mens vi venter, på ipad, mobil etc. Mange slår kanskje ihjel litt av denne tiden på KG. Det tar ikke så lang tid å skrive en setning her på forumet. :)

Anonymous poster hash: 88a04...a51
  • Liker 1
Skrevet

Hæ? Fordi jeg er nysgjerrig.

Hvorfor vil folk vite hva andre har spist til middag, hvilke klær de har kjøpt i dag eller hvilken sexstilling de liker best?

Jeg spør ikke deg hva du har spist til middag, hvilke klær du har kjøpt idag og hvilken sexstilling du liker best.

Jeg syns det er en uting å henge seg opp i hvordan noen kan ha tid til ditten eller datten på kg. Det er så mange som skal henge ut brukere for å bruke mye tid på forumet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen ser på tv, andre sitter på facebook/instagram, noen går tur og andre sitter på kg.. De foretrekker vel kg når de skal slappe av da.

Det går også an å sitte med laptopen i fanget OG se på tv samtidig!

Anonymous poster hash: 49f9c...138

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg skriver 50-100 innlegg om dagen i perioder. I snikksnakk og ordleker + dagbøker kan jeg jo fint skrive 10 innlegg i løpet av 10 minutter. Så det tar ikke så veldig mye tid.

Jeg diskuterer ikke så mye på KG, så det er ikke så tidkrevende å lage innlegg. Dette innlegget tok meg vel rundt 1 min å skrive.

Anonymous poster hash: a2f47...6fc
  • Liker 2
Skrevet

Det går også an å sitte med laptopen i fanget OG se på tv samtidig!

Anonymous poster hash: 49f9c...138

Seriøst? Går det an?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør ikke deg hva du har spist til middag, hvilke klær du har kjøpt idag og hvilken sexstilling du liker best.

Jeg syns det er en uting å henge seg opp i hvordan noen kan ha tid til ditten eller datten på kg. Det er så mange som skal henge ut brukere for å bruke mye tid på forumet.

Henge ut brukere? Hva er det med deg egentlig? Du trenger ikke svare hvis du skal ta det personlig.

Takk til dere som har svart ordentlig :)

• Liker 4
Skrevet

Henge ut brukere? Hva er det med deg egentlig? Du trenger ikke svare hvis du skal ta det personlig.

Takk til dere som har svart ordentlig :)

Det er brukere her som henger ut andre brukere. Derfor syns jeg slike tråder er litt unødvendige.

Skrevet

Seriøst? Går det an?

Ja. Man kan også høre på radioen samtidig. Jeg klarte det en gang, men da snakket de ikke så fort :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns 50-100 innlegg om dagen er mye og jeg biter ikke på at "jeg surfer her mens jeg ser på TV eller sitter på bussen", altså 50-100 innlegg om dagen? Det sier seg selv at en bruker altfor mye tid på et nettforum.

De "verste" dagene mine skriver jeg kanskje 8-10 innlegg, og det er mye på en dag, og da føler jeg at jeg har brukt mye tid her.

Anonymous poster hash: 6f1e3...c6f
Gjest New_Girl
Skrevet (endret)

Seriøst? Går det an?

:jepp: Noen ganger kan jeg spise, se TV og være på kg samtidig! :overrasket:

De gangene jeg har skrevet alt for mange innlegg i løpet av en dag, er det som regel en kombinasjon av tråder som engasjerer meg og at jeg kjeder meg.

Endret av New_Girl
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...