Gå til innhold

Touch-metoden..

Anbefalte innlegg

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg kom over denne testen da jeg surfet på nettet.. Har prøvd den flere ganger nå.. Jeg får feil på bokstavene æ ø å... Jeg ser at jeg skriver bokstavene riktig.. blir helt frustrert her jeg sitter :roll::wink:

http://www.wintouch.no/index.html

tusjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok testen....

Trodde jeg skrev ganske kjapt jeg.. :oops:

Skiver ikke toutch...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det trodde jeg også.. :(:wink: Fikk du feil på bokstavene æøå?

tusjen

Gjest tusjen
Skrevet
Ja det trodde jeg også.. :(:wink: Fikk du feil på bokstavene æøå?

tusjen

Glemte å logge meg inn :roll: ... Jeg trodde at jeg skrev mye fortere, men jeg ble litt stresset av tidspress... så jeg trøster meg med det.. :wink:

tusjen

Skrevet

Prøvde å lære meg touch noen år tilbake.. men skriver MYE fortere på min egen måte :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Skrev 238 ord pr. min. Hva fikk dere andre?

Skrevet

Jeg skrev ikke fort, 190 tegn i minuttet, men greit nok. Skriver sånn nesten-touch... :oops:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg bruker ikke touch, men min egen metode ;) fikk beskjed om at jeg skrev med en grei hastighet, men jeg er jo vant med å se på tastene mens jeg skriver, og det kunne jeg jo ikke gjøre der siden jeg måtte se hva jeg skulle skrive på skjermen, og da går det jo også saktere.

Gjest Kakehue
Skrevet

Hvor ser vi hvor mange ord pr minutt?

Skrevet

Jeg skrev 231 tegn pr. minutt.

Synes det er ganske bra jeg.

Skrevet

:evil: Jeg spretter alltid tilbake og retter med en gang jeg ser at jeg skriver feil, men når jeg gjorde det her, så var det noe skit å se hvor man egentlig var, vanligvis føler jeg meg bare frem, men ble helt forvirret av den markeringen som hoppet frem og tilbake..

dum test!! :sinnatagg::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Til Kakehue!

Du får oppgitt hvor mange ord du har skrevet pr. min. etter at du er ferdig.

Skrevet
:evil: Jeg spretter alltid tilbake og retter med en gang jeg ser at jeg skriver feil, men når jeg gjorde det her, så var det noe skit å se hvor man egentlig var, vanligvis føler jeg meg bare frem, men ble helt forvirret av den markeringen som hoppet frem og tilbake..

dum test!! :sinnatagg::ler:

Enig. Samme følte jeg. Kom allikevel fra det med et anstendig resultat - 211 tegn per minutt. Passe fornøyd med det.

Skrevet

225 tegn per minutt.

Gjest Fighter
Skrevet

Skrev realativt sakt, men jeg skriver da fortere når jeg slipper å se på noe og det er jeg selv som bestemmer hva jeg skal skrive.

Skrevet

174 tegn i minuttet,... Men skriver raskere når jeg skriver mitt eget... slipper å titte opp å lese da vettu :-) (Skriver ikke toutch)

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg skrev 245 tegn i minuttet, og da skrev jeg saktere enn jeg pleier. Jeg lærte å skrive touch i førsteklasse på videregående, men det er vel ikke ordentlig touch det jeg skriver nå. Fingrene mine har en tendens til å bevege seg vekk fra utgangsstillingen, og da knoter jeg litt med å finne riktige taster innimellom, så jeg skriver nok mer feil enn jeg burde, men det går rimelig raskt likevel.

Gjest Virvel
Skrevet

Nå skrev jeg så fort jeg klarte, og da ble det 293 tegn per minutt. :kul:

Gjest gjesta
Skrevet

288 tegn per minutt, og jeg skriver stort sett bare med pekefingrene og langfingrene :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...