Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flink Pike har lagt ut dette på Facebook:

"Da jeg var innlagt på akuttpsykiatrisk ved Lovisenberg Diakonale Sykehus, møtte jeg Fred. Han ble psykiateren min, han er med i filmen min, og han er blitt min venn. Fred har en bra blogg, og jeg klikket meg derfor inn på blogglisten.no, en oversikt over de mest leste bloggene. Der fant jeg Fred på 50ende plass, mens "Fotballfrue" lå som vanlig på førsteplass. Da fikk jeg en idé; Tenk om min tidligere psykiater hadde tatt opp kampen mot "Fotballfrue", og blitt Norges mest leste blogg? For å få til dette, trenger jeg litt hjelp av dere; Ved å klikke deg inn på Freds blogg (link under), dele med andre og be dem gjøre det samme, kan du være med på å sende et klart signal; Vi er mange som helst leser andre ting enn "Fotballfrue" i vår søken etter nye tanker. Jeg lover fest om vi klarer ‪#‎FREDFØRFOTBALLFRUE‬!"

Klikk deg inn på Freds blogg du også, og skriv gjerne her om du har gjort det! :jepp:

Freds blogg

Håper du kan ofre et klikk! :nigo:

PS: Jeg er bare en person som følger Flink Pike på Facebook og som synes det var et gøyalt påfunn. :)

Anonymous poster hash: 47f86...361
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Evans
Skrevet

Det hjelper jo lite om ikke alle de som klikker seg inn forblir faste lesere. Om alle klikker seg inn en gang får han et skikkelig opprykk, men faller hvis ingen klikker seg inn igjen senere.

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper jo lite om ikke alle de som klikker seg inn forblir faste lesere. Om alle klikker seg inn en gang får han et skikkelig opprykk, men faller hvis ingen klikker seg inn igjen senere.

Tror poenget bare er å få han opp og innom førsteplassen fordi det hadde vært morsomt. :)

Gjest Evans
Skrevet

Tror poenget bare er å få han opp og innom førsteplassen fordi det hadde vært morsomt. :)

Ok :) Jeg måtte klikke for å se, så godt mulig det funker ;)

AnonymBruker
Skrevet

Når man ser på blogglisten så ser man hvordan mennesker prioriterer og verdsetter. Det er trist.

Anonymous poster hash: 37711...3e1
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

"Da jeg var innlagt på akuttpsykiatrisk ved Lovisenberg Diakonale Sykehus, møtte jeg Fred. Han ble psykiateren min, han er med i filmen min, og han er blitt min venn. Fred har en bra blogg, og jeg klikket meg derfor inn på blogglisten.no, en oversikt over de mest leste bloggene. Der fant jeg Fred på 50ende plass, mens "Fotballfrue" lå som vanlig på førsteplass. Da fikk jeg en idé; Tenk om min tidligere psykiater hadde tatt opp kampen mot "Fotballfrue", og blitt Norges mest leste blogg? For å få til dette, trenger jeg litt hjelp av dere; Ved å klikke deg inn på Freds blogg (link under), dele med andre og be dem gjøre det samme, kan du være med på å sende et klart signal; Vi er mange som helst leser andre ting enn "Fotballfrue" i vår søken etter nye tanker. Jeg lover fest om vi klarer #‎FREDFØRFOTBALLFRUE!"

Klikk deg inn på Freds blogg du også, og skriv gjerne her om du har gjort det! :jepp:

Freds blogg

Håper du kan ofre et klikk! :nigo:

PS: Jeg er bare en person som følger Flink Pike på Facebook og som synes det var et gøyalt påfunn. :)

Aldri i livet om jeg gidder det der. Hvorfor har du så mye i mot ff?

Anonymous poster hash: e64aa...659

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok :) Jeg måtte klikke for å se, så godt mulig det funker ;)

:tommelsmil:

Når man ser på blogglisten så ser man hvordan mennesker prioriterer og verdsetter. Det er trist.

Anonymous poster hash: 37711...3e1

Helt enig, derfor hadde det vært litt gøy om en underdog med viktige saker på dagsordenen hadde seilt opp på førsteplassen. :fnise: Om enn for et lite øyeblikk bare!

Aldri i livet om jeg gidder det der. Hvorfor har du så mye i mot ff?

Anonymous poster hash: e64aa...659

Har ingenting imot FF, men synes Fred har noen viktige og interessante ting å komme med. Saker som folk kan ha litt godt av å lese, som en motvekt til FF. :)

• Liker 3
Skrevet

Han skrev nå i alle fall ganske fornuftig han der.

• Liker 2
Gjest Kaida
Skrevet

Veldig interessant lesning! Kommer nok til å besøke bloggen igjen. Litt overdreven bruk av kursiv gjorde det dog litt slitsomt å lese, synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

:tommelsmil: Helt enig, derfor hadde det vært litt gøy om en underdog med viktige saker på dagsordenen hadde seilt opp på førsteplassen. :fnise: Om enn for et lite øyeblikk bare! Har ingenting imot FF, men synes Fred har noen viktige og interessante ting å komme med. Saker som folk kan ha litt godt av å lese, som en motvekt til FF. :)Anonymous poster hash: 47f86...361

Men det hjelper jo ikke at du mener dette er viktig for andre å lese, det er ikke slik at trenden snur seg av den grunn. Og folk vil heller ikke bytte sin interesse for hvilke blogger de leser bare fordi du mener det er viktig. Det vil alltid være et skille mellom de som finner bloggen til ff underholdende og på de som ikke synes det.

Anonymous poster hash: a0268...58d

AnonymBruker
Skrevet

Dette er nok litt som å prøve å få flere til å kjøpe Illustrert Vitenskap fremfor Se & Hør. En fin tanke, men det er nok dessverre dødfødt. Folk er enkle og vil ha enkelt lesestoff med så mye bilder som mulig.

Anonymous poster hash: 8f4a4...5c0
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men det hjelper jo ikke at du mener dette er viktig for andre å lese, det er ikke slik at trenden snur seg av den grunn. Og folk vil heller ikke bytte sin interesse for hvilke blogger de leser bare fordi du mener det er viktig. Det vil alltid være et skille mellom de som finner bloggen til ff underholdende og på de som ikke synes det.

Anonymous poster hash: a0268...58d

Neida, har ingen forestillinger om at trenden skal snu. Hovedpoenget er at det er morsomt om Fred seiler opp på 1. plass. Om et par personer får opp øynene for Fred som har en interessant blogg så er det en bonus - for dem. Og hyggelig for Fred da. Det har ingenting å si for meg for så vidt.

Skrevet

Veldig interessant lesning! Kommer nok til å besøke bloggen igjen. Litt overdreven bruk av kursiv gjorde det dog litt slitsomt å lese, synes jeg.

Enig! Også angående kursiv ;)

AnonymBruker
Skrevet

Men kanskje det er på tide å slutte å følge med på den blogglisten? Jeg foretrekker en annen webside som heter nesten det samme, bare blogglisten.com . Der er det mange fine blogger med mer innhold.

Anonymous poster hash: a55cb...334
AnonymBruker
Skrevet

Sitter seriøst voksne mennesker å sjekker blogglister? :ler:

Anonymous poster hash: 20d54...8bc

AnonymBruker
Skrevet

Se første innlegg i tråden:

"Da jeg var innlagt på akuttpsykiatrisk ved Lovisenberg Diakonale Sykehus, møtte jeg Fred. Han ble psykiateren min, han er med i filmen min, og han er blitt min venn. Fred har en bra blogg, og jeg klikket meg derfor inn på blogglisten.no, en oversikt over de mest leste bloggene."

AnonymBruker
Skrevet

Alle rosabloggere er jo kliss like, alle vil være like flattpolerte som Kim Kardashian. Hun ser nå ut som en freak med alle den botoxen og restylanen. Da Rannveig Heitmann også fikk gakk gakk munn så kan man bare dåne Hvorfor skiver alle de rosa helt likt?? Henger ikke på greip!

Anonymous poster hash: a167c...48b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp sjekket blogglisten, seriøst:-)

Fred ligger nå på 38. plass:-)

Heia Fred:-)

Anonymous poster hash: 0a4c0...f74

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...