Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det greit?

Anonymous poster hash: cafce...940

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :) (Så lenge det ikke er snakk om ei på 13 og en på 20...)

Skrevet

Kommer an på hvor gamle man er.

Skrevet

Alder er relativt.

Dersom begge er over 30, er 5-10 år ikke mye. Dersom den ene er under 18, kan det bli sett på som mye, og så videre.

Personlig synes jeg 7 er i det meste laget, uansett. Men det betyr ikke at jeg kritiserer det for det.

Skrevet

Sålenge den yngste er minst 18 så er det vel ok....

AnonymBruker
Skrevet

Alder er relativt.

Dersom begge er over 30, er 5-10 år ikke mye. Dersom den ene er under 18, kan det bli sett på som mye, og så videre.

Personlig synes jeg 7 er i det meste laget, uansett. Men det betyr ikke at jeg kritiserer det for det.

Enig. 7 års aldersforskjell er på grensen av hva som er akseptabelt, men det kan kanskje tolereres, forutsatt at den yngste er minst 40 år gammel. 5 års aldersforskjell bør likevel være norm for øvre grense for aldersforskjell uansett alder.

Anonymous poster hash: a1c24...454

AnonymBruker
Skrevet

Enig. 7 års aldersforskjell er på grensen av hva som er akseptabelt, men det kan kanskje tolereres, forutsatt at den yngste er minst 40 år gammel. 5 års aldersforskjell bør likevel være norm for øvre grense for aldersforskjell uansett alder.

Ehhh javel - takk til deg....

12 års aldersforskjell her, aldri noe problem, 20 og 30-åra.

Anonymous poster hash: ce284...55e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri forstått poenget med å diskutere aldersforskjell og hvorvidt det er "akseptabelt" eller ei. Alle forstår jo at det kommer an på individene det er snakk om. Det er forskjell på en voksen og en ungdom, så nei det er ikke akseptabelt når voksne menn og kvinner innleder seriøse forhold til ungdommer på et helt annet mentalt nivå. Men mellom to voksne mennesker, har aldersforskjell særdeles lite å si. Det bør da være opp til hver enkelt voksen å vurdere hva som er greit og ikke for en selv.

Jeg er i starten av 20-årene, og er sammen med en som er i starten av 30-årene. Vi er egentlig på to forskjellige "stadier" i livet (som noen her mener er årsak til å gjøre forholdet uakseptabelt), men det fungerer likevel. Vi er begge voksne mennesker, og modne nok til å ta avgjørelser som gjelder vårt eget privatliv helt selv.

Anonymous poster hash: 186f8...d77
  • Liker 2
Gjest bustyvel
Skrevet

Det er omtrent det mellom meg og mannebeinet mitt. Så lenge den ene parten ikke er under 18 er aldersforskjell irrelevant synes jeg.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvor gammel er du da, AB?

- og hvilke erfaringer og hvilket grunnlag bygger du de bastante påstandene dine på? ;)

Jeg kjenner jeg er en forbryter... siden jeg har en som er hele 8 år yngre enn meg :blink:

- reneste barnerovet vil man kunne mene :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Eksen min var 7 år eldre. Ikke noe problem egentlig, men jeg følte på noen ganger at de tingene jeg gjerne ville oppleve ikke var like spennende for han (for han var "ferdig" med mer enn meg)

Og følte meg av og til litt uselvstendig pga han satt med hus, bra betalt jobb, bil og alt det der, mens jeg surret litt rundt og var ikke sikker på hva jeg skulle studere en gang 😛 men! Grunnen for at det ble slutt hadde ingen ting med alder eller det å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er 5 1/2 år eldre enn meg. Vi møttes når jeg var 26 og han 32, det var overhodet ikke noe problem :) Alder har lite å si, men det er veldig lurt at dere er på samme sted her i livet. Om du er en dame som ønsker å slå deg til ro med hus og barn ganske snart, så er det dumt å finne en 7 år yngre festglad student som bor i et kollektiv.

Anonymous poster hash: f74a3...084
Gjest fotballflue
Skrevet

Ja, det er greit. Er 7 år mellom kjæresten min og meg. er ikke noe jeg går og tenker på egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...