AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Jeg går på universitetet og har møtt en fyr jeg liker veldig godt! Men han er 19 år og jeg 25... Jeg er litt usikker på hva menn i den alderen synes om hakket eldre kvinner? Jeg er ute etter et seriøst forhold og selv bryr jeg meg ikke om aldersforskjellen. Er større individuelle forskjeller som spiller mye større rolle. Vi har snakket mye sammen og chattet litt på facebook. Hvordan gå frem? Anonymous poster hash: 769cc...bfd
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Med seriøst forhold mener jeg forresten ikke samboerskap eller noe slikt. Men et forhold og ikke bare kompiser eller sexvenner eller vgs-dating. Anonymous poster hash: 769cc...bfd
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Med seriøst forhold mener jeg forresten ikke samboerskap eller noe slikt. Men et forhold og ikke bare kompiser eller sexvenner eller vgs-dating. Anonymous poster hash: 769cc...bfd Hva skal det bety? Anonymous poster hash: 62672...63f
Nowayback Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Sannsynligheten for at dere er på to forskjellige nivå, mentalt sett, er jo stor. Hvor ofte er en 19-årig gutt ute etter et ordentlig forhold?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Mann på 26, er vel individuelt om man passer sammen og du kjenner han jo bedre enn oss. Synes selv det er bedre å ta noen sjanser og se om det går enn å ikke prøve tilfelle det ikke går. Anonymous poster hash: edc70...291
Josefine1234 Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Kjør på! Går det ikke så går det ikke. Er selv 23 og har en greie med en gutt på 19. Merker ikke aldersforskjellen egentlig . Bare litt rart for meg å tenke på at han var russ i fjor og nettopp flyttet hjemmefra.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Kjør på! Går det ikke så går det ikke. Er selv 23 og har en greie med en gutt på 19. Merker ikke aldersforskjellen egentlig . Bare litt rart for meg å tenke på at han var russ i fjor og nettopp flyttet hjemmefra. Jeg føler det også litt sånn! Selvsagt har jeg hakket mer erfaring med å bo alene osv. Men jeg føler virkelig ikke at aldersforskjellen er så stor. Men jeg er ikke vandt til det og er usikker på om gutter på den alderen i det hele tatt kan bli interessert i en jente som er seks år eldre. Når jeg var 19, så syntes jeg 25 var godt voksent Til anonym-bruker: Med vgs-dating, så tenker jeg på alt det dramaet som ofte fulgte med kjæreste på videregående: Mange som ikke passet sammen, utroskap, fest-kjærester, og de "veldig voksne" som flyttet sammen uten å forstå et fnugg av hva det innebar. Hilsen trådstarter Anonymous poster hash: 769cc...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå