Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal plassere dette temaet så det ble på generell debatt.

Hvordan avslutter jeg avtalegiro for amnesty? Har ikke økonomi til å punge ut for slikt hver mnd.

Anonymous poster hash: e4602...6ea
Skrevet

Vanligvis kan du stanse avtalegiro i nettbanken.

Dersom du ikke finner ut hvordan du gjør det, kan du alltids ringe banken og spørre.

Gjest constance90
Skrevet

Jeg mener at det bare er å slette avtalene i banken. Gå på nettbanken - finn avtalegiro/betalingsavtaler og se om du kan slette der.

AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis kan du stanse avtalegiro i nettbanken.

Dersom du ikke finner ut hvordan du gjør det, kan du alltids ringe banken og spørre.

Jeg mener at det bare er å slette avtalene i banken. Gå på nettbanken - finn avtalegiro/betalingsavtaler og se om du kan slette der.

Takker og bukker, for rask respons :)

Anonymous poster hash: e4602...6ea

Skrevet

Avtalegiro kan jo enkelt slettes i nettbanken, men når du er (støtte)medlem et sted, er jo det riktige å gjøre å ta kontakt (i ditt tilfelle med Amnesty) og si opp (støtte)medlemsskapet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som Asterix sier, så er det riktige å si opp støttemedlemskapet, ikke bare la være å betale ;)

Spander to minutter på en mail eller telefon til Amnesty, så blir du (korrekt) strøket fra medlemsregisteret deres også, de slipper å bruke tid på å purre deg, du slipper å bli irritert.

Å si opp en avtalegiro er ikke det samme som å melde seg ut av noe.

Anonymous poster hash: 0dfb6...e65
Skrevet

Enig med de over. Du må også ta kontakt med Amnesty, eller så sender de deg faktura i posten i stedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...