AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Vet ikke helt hvor jeg skal plassere dette temaet så det ble på generell debatt. Hvordan avslutter jeg avtalegiro for amnesty? Har ikke økonomi til å punge ut for slikt hver mnd. Anonymous poster hash: e4602...6ea
Erazor Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Vanligvis kan du stanse avtalegiro i nettbanken. Dersom du ikke finner ut hvordan du gjør det, kan du alltids ringe banken og spørre.
Gjest constance90 Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Jeg mener at det bare er å slette avtalene i banken. Gå på nettbanken - finn avtalegiro/betalingsavtaler og se om du kan slette der.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Vanligvis kan du stanse avtalegiro i nettbanken. Dersom du ikke finner ut hvordan du gjør det, kan du alltids ringe banken og spørre. Jeg mener at det bare er å slette avtalene i banken. Gå på nettbanken - finn avtalegiro/betalingsavtaler og se om du kan slette der. Takker og bukker, for rask respons Anonymous poster hash: e4602...6ea
asterix Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Avtalegiro kan jo enkelt slettes i nettbanken, men når du er (støtte)medlem et sted, er jo det riktige å gjøre å ta kontakt (i ditt tilfelle med Amnesty) og si opp (støtte)medlemsskapet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Som Asterix sier, så er det riktige å si opp støttemedlemskapet, ikke bare la være å betale Spander to minutter på en mail eller telefon til Amnesty, så blir du (korrekt) strøket fra medlemsregisteret deres også, de slipper å bruke tid på å purre deg, du slipper å bli irritert. Å si opp en avtalegiro er ikke det samme som å melde seg ut av noe. Anonymous poster hash: 0dfb6...e65
Amethyst Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Enig med de over. Du må også ta kontakt med Amnesty, eller så sender de deg faktura i posten i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå