Nordlys Skrevet 16. juni 2004 #1 Skrevet 16. juni 2004 :evil: Er egentlig ganske sinna nå. Fikk nettopp sms fra mannen min som nok ikke var tenkt til meg. Der stod det blant annet at det var veldig koselig å se deg igjen, nesten deilig var det......Du er så søt..... Skal tro hva han egentlig har på gang?? Jeg frykter det verste, er det korttenkt eller?? Nå skal det sies at han har vært utro tidligere og vet at han ikke får flere sjanser, men er han virkelig så dum!!!! :veldigsur: MANNFOLK, GRRR! :evil: Det er nesten så jeg må dra fra jobb for å konfrontere han, elller hva syns dere???
*Emma* Skrevet 16. juni 2004 #2 Skrevet 16. juni 2004 Jeg tror ihvertfall jeg ville kommet til samme konklusjon som deg. Jeg ville garantert trodd han var utro! Jeg ville spurt ham om det...det hender faktisk at ting som virker opplagte ikke er det likevel.... Å hvis han har en god forklaring på det så syns han sikkert ikke det er så rart om du spør - hvis du forklarer hvordan du tolket det. Lykke til!
Gjest Estrela Skrevet 16. juni 2004 #3 Skrevet 16. juni 2004 Den der hadde jeg konfrontert ham med sporenstreks. Gjerne over telefon. Hadde bedt ham tenke ut en goood forklaring.
Gjest Meg Skrevet 16. juni 2004 #4 Skrevet 16. juni 2004 Send en tekstmelding tilbake da vel, og skriv at dere må ta en prat etter jobb... Så må han grue seg
Gjest Fraggel Skrevet 16. juni 2004 #5 Skrevet 16. juni 2004 Med en mann som hadde klart å være utro en gang før, hadde jeg tatt det opp med èn gang, og helt klart tenkt det verste. Han bør spa opp noe bra for å komme unna den.
Nordlys Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2004 Den der hadde jeg konfrontert ham med sporenstreks. Gjerne over telefon. Hadde bedt ham tenke ut en goood forklaring. Ja jeg klarte ikke å vente på svar fra dere så jeg har prøvd å få tak i han både på jobbtlf. og på mob. men han svarer ikke. Så nå er jeg bare mere sint, GRRR :evil:
*Emma* Skrevet 16. juni 2004 #7 Skrevet 16. juni 2004 Kanskje han har oppdaget at den ble sendt feil og er litt nervøs? Uansett håper jeg at han har en god forklaring - selvom jeg ikke helt ser hva det skulle være..... Krysser fingerne for deg.
LilleBille Skrevet 16. juni 2004 #8 Skrevet 16. juni 2004 Det er vel sikkert en grunn til at han ikke "er å få tak i". Han har vel forstått at han har tråkket ut i det med begge bena.. Jeg ville ikke vært i tvil .. om min man - som hadde vært utro før - hadde sendt en sånn melding .. som ikke var myntet på meg... Han er ikke noe å samle på. Konfronter ham.. fortest muilg .. og bli "ferdig" med det. Lykke til ..
Gjest GreenSky Skrevet 16. juni 2004 #9 Skrevet 16. juni 2004 Det er vel sikkert en grunn til at han ikke "er å få tak i". Han har vel forstått at han har tråkket ut i det med begge bena.. Det er nok grunnen til at du ikke får tak i han ja. Selv hadde jeg stått klar med kjevle og olmt blikk når han kommer hjem. Dere må ta en prat, ja. Lykke til!
Gjest Skjønner deg godt Skrevet 16. juni 2004 #10 Skrevet 16. juni 2004 Ja, jeg tror nok at han har sett hvor meldingen gikk til.. Så han har nok :o og dermed så tar han ikke tlf når du ringer. Han prøver nok å finne på en god forklaring. Dette bør du finne ut av og ikke bare la det skli forbi. La oss høre hvilken forklaring han har. En til deg.
Nordlys Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #11 Skrevet 16. juni 2004 Takk for god respons så langt. Er enig med dere alle. Han er nok veldig nervøs nå ja. Har sendt melding om at han må forklare hvem han tenker på om dagen og hva han holder på med. Om kjevlet kommer frem får vi se, sinnet er i allefall der! Og jeg er veldig spent på forklaringen, dere skal få høre! GRR, MANNFOLK!! :evil: Hvem lærer de å oppføre seg sånn??
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #12 Skrevet 16. juni 2004 Om han begynner å ro noe voldsomt, bør du be han bestille telefonutskrift fra mobilen. Der vil det jo gå tydelig fram hvem han har SMSet og ringt til de siste ukene. Jeg mener, om han mener den utskriften er ufarlig så er det jo ingen problem å bestille.
Bitte Skrevet 16. juni 2004 #13 Skrevet 16. juni 2004 Du har all grunn til å bli sint. Ikke la han få sjansen til å bortforklare dette. Face it..hvilke forklaringer kan han egentlig ha ? Lukter surt av denne saken...
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #14 Skrevet 16. juni 2004 Stakkars,stakkars deg! Hold hodet høyt, hvis du klarer- vær rolig og klar når du snakker med han. Prøv å unngå å miste fatningen. En venninne av meg opplevde det samme som deg, og hun taklet det på en iskal måte. han ble kastet ut, hun viste han ingen "svakhet" og holdet seg knallhard. Dette er noen måeder siden. Hun klarer seg bra, og det gjorde henne godt å se han helt nebrutt, trist og lei seg for noen dager siden.............
bingo Skrevet 16. juni 2004 #15 Skrevet 16. juni 2004 Hold linja til tlf hans varm,ikke gi deg før du får tak i han,så han skjønner at du aner noe ugler i mosen. MANNFOLK
nessi Skrevet 16. juni 2004 #16 Skrevet 16. juni 2004 Huff .... for en grusom situasjon du har havnet i. Jeg tror jeg hadde reist og møtt opp på jobben hans og forlangt en forklaring på flekken. :trøste:
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #17 Skrevet 16. juni 2004 her er det helt klart ugler i mosen,for å si det hvis min kjære hadde skrevet noe sånt til en annen hadde det vært garantert slutt. lykke til hvertfall, vær sterk jente :evil:
Saeria Skrevet 16. juni 2004 #18 Skrevet 16. juni 2004 Det er nok grunnen til at du ikke får tak i han ja. Selv hadde jeg stått klar med kjevle og olmt blikk når han kommer hjem. Dere må ta en prat' date= ja. Lykke til! Det hadde jeg også gjort.
Miss-X Skrevet 16. juni 2004 #19 Skrevet 16. juni 2004 Stakkars deg :trøste: Han høres ut som en skikkelig IDIOT :evil: :evil: :evil: Gjør deg selv en tjeneste og bli kvitt den dusten!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #20 Skrevet 16. juni 2004 uff a meg hørtes ikke hyggelig ut.. hørt noe mer fra han? fortell hvordan det går da? lykke til :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå