Silfen Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Dersom noen er rapportert til NAV og det foreligger ganske klare beviser for at vedkommende ikke har fulgt opp det den skal gjøre for sykemelding/AAP, hvor lang tid tar det da før noe evt. gjøres? Hender det at tiltak ikke iverksettes selv om vedkommende helt klart ikke har fulgt opp pliktene sine i forbindelse med sykemelding/AAP?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Kanskje du skal spørre NAV om det? Det er nok ganske så individuelt vil jeg tro, trynefaktor og saksbehandler betyr mye i slike saker. Hvordan det? Har du meldt meg inn? Anonymous poster hash: b70db...e86
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Dersom noen er rapportert til NAV og det foreligger ganske klare beviser for at vedkommende ikke har fulgt opp det den skal gjøre for sykemelding/AAP, hvor lang tid tar det da før noe evt. gjøres? Hender det at tiltak ikke iverksettes selv om vedkommende helt klart ikke har fulgt opp pliktene sine i forbindelse med sykemelding/AAP? Mulig NAV ikke tok deg på alvor da du prøvde å angi vedkommende? Anonymous poster hash: 62d44...020
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Skjer vel neppe noe på dagen, de skal jo ha tid til å gjøre egne undersøkelser. Om det blir noen reaksjon spørs jo også hva som er årsaken til at ting ikke er blitt gjort. Jeg var en sånn "lovbryter", men det var fordi jeg var for syk til å fullføre tiltaksplanen. Jeg ble også rapportert av noen, fordi jeg bare var hjemme og koste meg visstnok - heldigvis hatt tett oppfølging av lege så det ble stoppa. Anonymous poster hash: 173f8...a4f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå