Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og kjæresten i oktober da han hadde vært utro og gjort en annen kvinne gravid. Vi har sammen et barn.

Barnet ble født for litt over en mnd siden, og frem til da hadde det gått veldig bra. Selvfølgelig syns jeg det var trist og vanskelig at det var slutt mellom oss mtp at vi har et barn sammen, og har vært kjærester i veldig mange år.

Nå som barnet er født er det alt som opptar tankene mine hele tiden. Klarer ikke slutte å tenke på det. Holder på å bli gal. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymous poster hash: 8b044...162
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Det må være vanskelig.. Men hold deg opptatt, dra ut med venner! Besøk familie, dra bort, tenk på andre ting og prøv å ikke tenk på det.. det er vel det eneste som fungerer. Det er sårt nok når noen er utro mot deg, men at de i tillegg skaper et nytt liv sammen med en annen, den svir.. Lykke til, det går forhåpentligvis bedre etter litt tid- det med at de har fått baby er jo ganske nytt og setter selvfølgelig i gang følelser hos deg.

AnonymBruker
Skrevet

Trist først og fremst for barnets skyld, men også for dere. Nå tenker jeg at barnet står i fokus, og at dere kan være gode venner, slik at barnet ikke får psykiske plager senere i livet. Det har mye å si at barnet føler at mamma og pappa er snille mot hverandre tross i at dere er uenig eller ikke bor sammen.

Anonymous poster hash: 74938...f19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...