Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere vet sikkert hvem dere er selv om dere ikke syns at dere er bitre ;)

Jeg lurer på hvordan KGhar påvirket dere. Har dere endret syn på kvinner til det bedre/verre? Har dere fått svar som ga dere andre perspektiv? Isåfall hadde det vært kult med eksempler!

Syns dere at alle de kvinnelige brukerne er trollete kvinnfolk eller har dere respekt for noen av de? Syns dere at dere blir behandlet med respekt?

Dere trenger ikke å svare sånn punktvis altså. Dette er bare noen av tingene jeg lurer på :)

Anonymous poster hash: dd4ec...aaf

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Idollet
Skrevet

Mange vetige og gode damer her. Positivt med mange, og negativt med andre. Tror synet mitt i vertfall har blitt mindre generaliserende :) Synes ikke at noen blir behandlet med respekt, men det er jo det som gjør det underholdende å skrive her.

• Liker 1
Gjest multibox
Skrevet

Kvinnehatet mitt er blitt mye sterkere

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det egentlig? Er ikke ts, bare lurer:)

Anonymous poster hash: 0f741...7c8

AnonymBruker
Skrevet

Dere vet sikkert hvem dere er selv om dere ikke syns at dere er bitre ;)

Jeg lurer på hvordan KGhar påvirket dere. Har dere endret syn på kvinner til det bedre/verre? Har dere fått svar som ga dere andre perspektiv? Isåfall hadde det vært kult med eksempler!

Syns dere at alle de kvinnelige brukerne er trollete kvinnfolk eller har dere respekt for noen av de? Syns dere at dere blir behandlet med respekt?

Dere trenger ikke å svare sånn punktvis altså. Dette er bare noen av tingene jeg lurer på :)

Anonymous poster hash: dd4ec...aaf

Den gangen jeg sleit med dette, så ble det bare verre på måten kvinnene behandlet det.

Sannsynligvis var det vel de bitre kvinnene som gjorde livet mitt surt da ;-).

Anonymous poster hash: cdde2...6ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med førsteposter, mange vettuge og flinke damer her. Bitter? Hvorfor det...

Anonymous poster hash: 33606...5b3
  • Liker 1
Gjest Idollet
Skrevet

Sikkert fordi mange skriver så mye rart, frekt og sårende.

• Liker 2
Skrevet

Fordi man får bekreftet mange ting man trodde om kvinner, som man får bekreftet at stemmer 100% når man leser og skriver i tråder på Kg.

• Liker 3
Skrevet

Fordi man får bekreftet mange ting man trodde om kvinner, som man får bekreftet at stemmer 100% når man leser og skriver i tråder på Kg.

+1

For ikke å glemme alle de som jevnlig spør hva f@en menn har på Kg å gjøre, og "hvorfor vi er her."

AKA "Dere er uønsket her."

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man bruker også "en samleplass for damer med problemer" som grunnlag for dette inntrykket.

Hva med de som ikke er her? De som ikke har behov for å være her...?

Anonymous poster hash: cdde2...6ef

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert fordi mange skriver så mye rart, frekt og sårende.

Jeg syns det er menn her inne som skriver mest stygge og frekke ting om damer. Men kanskje jeg bare har lagt merke til det fordi jeg er jente.

Som hva da, for eksempel? Hva har dere fått bekreftet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange vetige og gode damer her. Positivt med mange, og negativt med andre. Tror synet mitt i vertfall har blitt mindre generaliserende :) Synes ikke at noen blir behandlet med respekt, men det er jo det som gjør det underholdende å skrive her.

Så utrolig bra at synet ditt er blitt mindre generaliserende! :) Er det fordi du ser mangfoldet her eller var det noen som tok deg i å være generaliserende og fikk deg til å tenke?

Anonymous poster hash: 444df...2ea

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er menn her inne som skriver mest stygge og frekke ting om damer. Men kanskje jeg bare har lagt merke til det fordi jeg er jente.

Som hva da, for eksempel? Hva har dere fått bekreftet?

Det er mange megger i trådene her...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det BARE megger i trådene her?

• Liker 1
Skrevet

Det var ikke det jeg sa...

• Liker 2
Gjest Idollet
Skrevet

Så utrolig bra at synet ditt er blitt mindre generaliserende! :) Er det fordi du ser mangfoldet her eller var det noen som tok deg i å være generaliserende og fikk deg til å tenke?

Mangfoldet, noen har vel skrevet at jeg har vert generaliserende og. Mest gode, andre har noen merkelige tanker ...

Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Endret av Idollet
  • Liker 1
Skrevet

+1

For ikke å glemme alle de som jevnlig spør hva f@en menn har på Kg å gjøre, og "hvorfor vi er her."

AKA "Dere er uønsket her."

Jeg har også lurt på hva menn gjør her på KvinneGuiden. Som tittelen på forumet indikerer, er dette et forum for og av kvinner. Når jeg registrerte meg her, var det fordi jeg gledet meg til å kunne diskutere ting bare med kvinner, etter å ha gått lei mannsdominerte forum. Selv ville jeg aldri funnet på å registrere meg på et forum med navn ManneGuiden. Når det så i tillegg viser seg at flere er svært bitre på kvinner, er det naturlig å undres.

Jeg stilte spørsmålet her en gang, og fikk et veldig godt svar fra en kvinnelig bruker. De bitre mennene er her, fordi de ønsker å tråkke ned på kvinner for å bevise hvor fantastiske de selv er. Så stemmer det? Er det din grunn for å være her?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Dette er et godt eksempel på måten enkelte kvinner diskuterer på her inne, og der ute forsåvidt.

Man kunne jo stilt det samme spørsmålet den andre veien også. Det er jo åpenbart at siden her også inneholder bittre mennesker av begge kjønn.

Endret av Timza
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jeg enig i, men var ikke det jeg spurte deg om da. Jaja :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...