AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Nå er jeg så veldig lei av å måtte skjule smilet mitt uten å tenke på om jeg har gule tenner eller ikke! Så spørsmålet er; har dere prøvd tannbleking fra Swiss? Jeg har funnet to stykker som virker lovende 1. http://www.swissclinic.no/no/artiklar/tannbleking/swiss-whitening-2.html#Prdkt-bottom 2. http://www.swissclinic.no/no/artiklar/tannbleking/swiss-whitening.html Den første er da altså for sensitive tenner. Eneste forskjellen på de to er at på den andre bruker du ca 30 min, mens den andre må du ha på i flere timer. Hvilken anbefaler dere? Anonymous poster hash: 26df3...c9e
Lyktestolpe Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Har brukt chrest whitestrips professional 3D, kjøper på ebay. Du bruker den ca 20 min hver dag i noen dager til du er fornøyd. Mest skånsom. Prøvde en gang whitestrips express, tror den skulle være på noen timer (husker ikke akkurat nå), men tennene mine begynte å ise skikkelig ettepå. Anbefaler deg å bruke den for sensitive tenner
Skilpadden Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Har brukt chrest whitestrips professional 3D, kjøper på ebay. Du bruker den ca 20 min hver dag i noen dager til du er fornøyd. Mest skånsom. Prøvde en gang whitestrips express, tror den skulle være på noen timer (husker ikke akkurat nå), men tennene mine begynte å ise skikkelig ettepå. Anbefaler deg å bruke den for sensitive tenner Var ikke meningen å være anonym med dette innlegget altså Jeg tør nesten ikke bestille noe fra Ebay, jeg. Finnes den i Norge, eventuelt i noen norske nettbutikker? Men hvis tennene begynte å ise fordi du hadde den på for lenge, så tør jeg nesten ikke ha den sensitive, i og med at den også må være på veldig lenge.
chouette Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Signerer Crest. Jeg har brukt den for sensitive tenner to ganger og resultatet er faktisk slående. Tennene dine blir ultrahvite. Minuset er jo at effekten ikke varer evig. Og hvis du heller nedpå med svart kaffe og rødvin må du rebleke regelmessig, noe som jo ikke anbefales i og med at blekegelen er sterk.
dillyduzit Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Var ikke meningen å være anonym med dette innlegget altså Jeg tør nesten ikke bestille noe fra Ebay, jeg. Finnes den i Norge, eventuelt i noen norske nettbutikker? Men hvis tennene begynte å ise fordi du hadde den på for lenge, så tør jeg nesten ikke ha den sensitive, i og med at den også må være på veldig lenge. Så lenge du sjekker at seller er ok og de ikke har gått ut på dato er du good to go. Crest er ikke tillatt i Norge. Jeg bruker selv Crest whitestrips prof. 3d i ca 30min hver dag til jeg er fornøyd, fungerer som en sjarm. Jeg får litt ising, men det er vel litt pga regulering bak tennene.
Lyktestolpe Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Var ikke meningen å være anonym med dette innlegget altså Jeg tør nesten ikke bestille noe fra Ebay, jeg. Finnes den i Norge, eventuelt i noen norske nettbutikker? Men hvis tennene begynte å ise fordi du hadde den på for lenge, så tør jeg nesten ikke ha den sensitive, i og med at den også må være på veldig lenge. Ebay er veldig bra så lenge du sjekker rating på selgeren, kommentarer eller noe. Har ikke opplevd noe tull med crest som jeg har bestilt fra Ebay :D
Skilpadden Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Signerer Crest. Jeg har brukt den for sensitive tenner to ganger og resultatet er faktisk slående. Tennene dine blir ultrahvite. Minuset er jo at effekten ikke varer evig. Og hvis du heller nedpå med svart kaffe og rødvin må du rebleke regelmessig, noe som jo ikke anbefales i og med at blekegelen er sterk. Så lenge du sjekker at seller er ok og de ikke har gått ut på dato er du good to go. Crest er ikke tillatt i Norge. Jeg bruker selv Crest whitestrips prof. 3d i ca 30min hver dag til jeg er fornøyd, fungerer som en sjarm. Jeg får litt ising, men det er vel litt pga regulering bak tennene. Ebay er veldig bra så lenge du sjekker rating på selgeren, kommentarer eller noe. Har ikke opplevd noe tull med crest som jeg har bestilt fra Ebay :D Tusen takk for svar! Jeg vet jeg høres skikkelig tullete ut, men jeg vil ikke bestille noe fra Ebay. Vil gjerne ha noe vi har her i Norge. Så jeg prøver Swiss whitening. Bestiller nå, så skal jeg med glede fortelle dere effekten av det neste uke! 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Hvilken selger bestillerd dere fra? Anonymous poster hash: 3e951...657
Miah Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Tusen takk for svar! Jeg vet jeg høres skikkelig tullete ut, men jeg vil ikke bestille noe fra Ebay. Vil gjerne ha noe vi har her i Norge. Så jeg prøver Swiss whitening. Bestiller nå, så skal jeg med glede fortelle dere effekten av det neste uke! Ja, dette høres litt tullete ut du. Ingenting galt med å bestille dette på Ebay. Anbefaler også Crest. Er veldig enkelt og greit. Har prøvd to varianter, den ene er den "sensitive" og den andre er den ekspress varianten. Fikk ising i tennene av ekspress-varianten, så bruker ikke den lengre, men den mer skånsomme versjonen anbefaler jeg helt klart.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har veldi lyst til å prøve Crest, men jeg er veldig redd for å ødelegge emaljen min...Er det noen av dere som har sett at tennene har blitt mer gjennomsiktige?? Og jeg drikker aldri kaffe eller te, og røyker heller ikke. Eneste er at jeg drikker litt alkohol, men da helst hvitvin. Vil jeg måtte bleke ofte? Anonymous poster hash: 6c37a...4cd
Miah Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har ikke sett at de har blitt mer gjennomsiktige, men faren er jo der for at det skjer uavhengig av hvilken type tannblekning man bruker. Det er en risiko vi alle vet om, men som velger å ta. Litt avhengig av hvor hvite tenner jeg ønsker vil jeg tro at det for deg vil holde meg rundt fire ganger i året. Jeg holder meg som regel til tre, og synes det holder i massevis.
Gjest Linn35 Skrevet 26. mai 2014 #12 Skrevet 26. mai 2014 Jeg bruker også Crest. Kjøper via ebay eller på utenlandsturer. Har dessverre hørt at Swiss er veldig hauset opp av reklame/bloggere etc etc...men regner med det funker tålig uansett. Håper det Har ikke merket at tennene blir mer gjennomsiktige ved bruk av Crest. Jeg bruker en 10 dagers pakke ca 3 ganger i året. Har nettopp gjort det nå, og det er fint med hvite tenner til solbrun hud Blir heller ikke mer sensitive syns jeg. Bruker Crest Professional 3D effects - styrke 4. Lykke til da
Haribo24 Skrevet 26. mai 2014 #13 Skrevet 26. mai 2014 Tusen takk for svar! Jeg vet jeg høres skikkelig tullete ut, men jeg vil ikke bestille noe fra Ebay. Vil gjerne ha noe vi har her i Norge. Så jeg prøver Swiss whitening. Bestiller nå, så skal jeg med glede fortelle dere effekten av det neste uke! Lol? En av dem som aldri tørr å prøve noe nytt? Bestill på ebay, du kommer til å elske ebay etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #14 Skrevet 26. mai 2014 Du vil absolutt ikke bestille noe fra ebay, nei. Lever du på 1900-tallet? Anonymous poster hash: f63be...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå