Salt Skrevet 16. juni 2004 #1 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg liker å jogge, men dessverre er jeg veldig plaget av sting (eller "hold" som kanskje enkelte av dere sier?) Dette er fryktelig irriterende, og ødelegger gleden ved treningen, synes jeg. Noen råd? Hvor lenge før trening bør man unngå spising og drikking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 16. juni 2004 #2 Del Skrevet 16. juni 2004 Når jeg trener spiser jeg ca 2 timer før. Hvis ikke får jeg hold, og føler meg utilpass i kroppen! Spesielt ved løping! Drikke MÅÅ du gjøre før, under, og etter trening!! Veldig viktig!! Kan være at man får hold/krampe av for lite væske også!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 16. juni 2004 #3 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg sier sting! Sting kan ofte være et resultat av for lite væske, så drikk mer før du løper av sted. Hvis du får sting, så prøv å tenk bort smerten - ikke la den stoppe deg men løp videre, da vil det gå over av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #4 Del Skrevet 16. juni 2004 du kan også prøve å ha en liten stein i hånda, som du kan klemme på når du får hold. hvis du bare fortsetter å løpe etter at du har fått det så pleier det også å gå over etter noen minutter (for meg hvertfall ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå