Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, kanskje bare blåse ut litt, men d er jo greit med tilbakemeldinger også. I vinter så var det en mann som kontaktet meg på fb. Jeg var egentlig ikke interessert fra første stund, men likevel møtte jeg han. Jeg sa klart ifra at jeg ikke var interessert i noe mer enn ett vennskap. Greit for han. Den første tiden hadde vi sporadisk kontakt. Det var vel helst han som tok kontakt. Jeg forstod at han var interessert men jeg var overhode ikke interessert. Etter noen uker med sporadisk kontakt hadde vi en fin tur på fjellet der vi fikk en god kontakt. Jeg ble fort glad i han og jeg forstod at dette ville bli et vennskap som vil bety mye for meg. Etter en liten stund så spurte han meg et spørsmål som jeg ikke ville forholde meg til. Mest pga at jeg var redd for å miste den gode kontakten vi har. Vi kan snakke om alt mulig og for meg er det unikt. Jeg kan være meg selv uten å være redd for å gjøre eller si noe feil. Men han sa at jeg ikke kom til å miste meg som en venn. Så da tenkte jeg at d er verdt å prøve. Siden den gang har d vært mye frem og tilbake. Å nå er vi tilbake! Han vil at vi skal være venner, men for meg er han mer enn bare en venn. Jeg er ikke forelska i han men han betyr noe spesielt for meg og jeg håper at jeg betyr noe mer enn bare en vanlig venn for han. Er d noen med samme opplevelse her? Noen som har noen tanker på hva jeg skal gjøre?

Anonymous poster hash: b482c...208

Anonymous poster hash: 733a1...645

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme. Et sterkt vennskap utenom det vanlige. Du får spørre han hva han legger i vennskapet deres rett og slett. Han kan tenke det samme som deg men ikke formulere seg på samme måte.

Anonymous poster hash: fc1c3...db8
AnonymBruker
Skrevet

Er dere forsatt venner? Jeg spurte han og da sa han slik vi har d i dag bortsett fra sex. Når jeg spurte han om jeg fikk forsatte å ligge på Armen hans så sa han ja. Tror du at jeg er spesiell for han da?

Anonymous poster hash: 733a1...645

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...