AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Min eks skrev i melding til meg at hans dame ønsker å bli kjent med meg, og vil gjerne at jeg kommer på besøk til dem. Men hvordan kan jeg klare det når det var henne som han bedro meg og forlot meg for? Hadde dere klart det? Anonymous poster hash: 3a513...84d
Polly Ester Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Gidder du da? Hva er vitsen for deg? Du har da ingen som helst plikt på deg på noen som helst måte overfor hverken eksen eller denne dama? Jeg hadde ikke vurdert det engang... 20
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Har dere barn sammen? Anonymous poster hash: 1b444...f5f
Polly Ester Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 ... hvis dere ikke har barn sammen og derfor omgås allikevel, ja... Da blir svaret mitt i hvert fall litt forskjellig. Hvis dere har barn sammen så hadde jeg uansett villet hilst på eksens nye dame selv, så da hadde jeg sagt ja. 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Min eks skrev i melding til meg at hans dame ønsker å bli kjent med meg, og vil gjerne at jeg kommer på besøk til dem. Men hvordan kan jeg klare det når det var henne som han bedro meg og forlot meg for? Hadde dere klart det? Anonymous poster hash: 3a513...84d Merkelig. Evt,; har dere felles barn, du og din eks? Da i såfall er det greit å bli kjent Anonymous poster hash: 07331...74b
Gjest alegria Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Snålt. Jeg hadde aldri prøvd å bli venn med en dame som hadde bidratt i utroskap mot meg, ihvertfall. 4
Savannah Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Om dere ikke har barn sammen hadde jeg ikke vurdert det engang. 2
Gjest brutal_mann Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Spørsmålet om en har barn sammen handler for min del om hvilke ord en bruker til å avvise. Å bli venn med noen som ens partner bedro en med er et ekstremt urimelig krav. Om en må omgås på grunn av felles barn så får en holde seg for god til å klore ut øynene på vedkommende eller å snakke nedlatende til og om. 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 ... hvis dere ikke har barn sammen og derfor omgås allikevel, ja... Da blir svaret mitt i hvert fall litt forskjellig. Hvis dere har barn sammen så hadde jeg uansett villet hilst på eksens nye dame selv, så da hadde jeg sagt ja. har barn sammen, men jeg har vondt med selvtilliten med at han brøt med meg for hennes del, men kanskje jeg skal si ja da, men det gjør vondt..... Anonymous poster hash: 3a513...84d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 har barn sammen, men jeg har vondt med selvtilliten med at han brøt med meg for hennes del, men kanskje jeg skal si ja da, men det gjør vondt..... Anonymous poster hash: 3a513...84d Hvor lenge er det siden bruddet? Kanskje det er best å vente til du har fått det på avstand? Anonymous poster hash: 07331...74b
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #12 Skrevet 26. mai 2014 Spørsmålet om en har barn sammen handler for min del om hvilke ord en bruker til å avvise. Å bli venn med noen som ens partner bedro en med er et ekstremt urimelig krav. Om en må omgås på grunn av felles barn så får en holde seg for god til å klore ut øynene på vedkommende eller å snakke nedlatende til og om. Svarte med at jeg foreslo en utekveld med god middag sammen med stemor og faren til barna mine på sms nå. Huff dette blir jo forferdelig egentlig: for han bedro meg med henne og savnet meg ikke igjen, men jeg får bare bite tennene sammen siden de mener at det er bra for alle at vi gjør det sånn. Anonymous poster hash: 3a513...84d
Lady Skrevet 26. mai 2014 #13 Skrevet 26. mai 2014 har barn sammen, men jeg har vondt med selvtilliten med at han brøt med meg for hennes del, men kanskje jeg skal si ja da, men det gjør vondt..... Anonymous poster hash: 3a513...84d Kanskje du evt kan spørre om hun vil ta en kaffe alene med deg? Så du slipper å se dem sammen, dersom du ikke er klar for det enda? Da får du møtt henne, samtidig som du ikke trenger å dra på besøk til dem. Er jo litt greit å ha møtt henne, i og med at du og eksen har barn sammen. 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #14 Skrevet 26. mai 2014 Snålt. Jeg hadde aldri prøvd å bli venn med en dame som hadde bidratt i utroskap mot meg, ihvertfall. Han var utro mot henne og ble forelsket i henne derfor forlot han meg, derfor blir den middagen tung altså. Jeg har fortsatt problemer med å gå videre, og dårlig selvtillit av det. Anonymous poster hash: 3a513...84d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #15 Skrevet 26. mai 2014 Kanskje du evt kan spørre om hun vil ta en kaffe alene med deg? Så du slipper å se dem sammen, dersom du ikke er klar for det enda? Da får du møtt henne, samtidig som du ikke trenger å dra på besøk til dem. Er jo litt greit å ha møtt henne, i og med at du og eksen har barn sammen. Orker nesten ikke tanken på å ta en kaffe alene med henne heller. Det gjør så vondt fordi han valgte henne fremfor meg, og sier at han gjorde et supert kupp i henne, og er glad han forlot meg. Dette er nedverdigende, og jeg bør ta avstand allikevel? Hva mener dere? Anonymous poster hash: 3a513...84d
fuksia Skrevet 26. mai 2014 #16 Skrevet 26. mai 2014 (endret) har barn sammen, men jeg har vondt med selvtilliten med at han brøt med meg for hennes del, men kanskje jeg skal si ja da, men det gjør vondt..... Anonymous poster hash: 3a513...84d For meg hadde det vert helt uaktuelt. Siden dere har barn kan du jo ikke kutte eksen helt ut, men å forvente at du skal komme på besøk til han og damen som han var utro med viser bare hvor lite hensyn han tar til deg, det er ingen grunn til at dere trenger å vere venner. Så resten av det du har skrevet nå, fyren er jo helt blåst, jeg synes du kan være glad du ble kvitt han. Om du ikke har lyst til å treffe de, så gjør du ikke det. Det er ikke som om du skylder de noe. Endret 26. mai 2014 av fuksia 9
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #17 Skrevet 26. mai 2014 For meg hadde det vert helt uaktuelt. Siden dere har barn kan du jo ikke kutte eksen helt ut, men å forvente at du skal komme på besøk til han og damen som han var utro med viser bare hvor lite hensyn han tar til deg, det er ingen grunn til at dere trenger å vere venner. Så resten av det du har skrevet nå, fyren er jo helt blåst, jeg synes du kan være glad du ble kvitt han. ja, du skjønner hvorfor det er vondt? Jeg skrev ja til han, og at dette var jo festlig. Men nei .. vet du hva ? Jeg takler det ikke for selvtilliten min, for livet mitt må videre. Det er to år siden, og jeg sliter med å få livet til å gå videre, og vil slite enda mer hvis jeg går på en "koselig" middag der jeg må sitte å se på de to på andre siden av bordet. Og se henne på min plass? Nei dette klarer jeg ikke Det er sånn jeg føler det. Vet ikke om dere ser den? Ja,jeg synes også at det er helt blåst å foreslå noe sånnt. Anonymous poster hash: 3a513...84d 1
Lady Skrevet 26. mai 2014 #18 Skrevet 26. mai 2014 Orker nesten ikke tanken på å ta en kaffe alene med henne heller. Det gjør så vondt fordi han valgte henne fremfor meg, og sier at han gjorde et supert kupp i henne, og er glad han forlot meg. Dette er nedverdigende, og jeg bør ta avstand allikevel? Hva mener dere? Anonymous poster hash: 3a513...84d Viren situasjon.. Viktig at du tenker på deg selv, men samtidig er det et barn i bilde.. Jeg tror jeg ville foreslått å gå en liten tur i parken, fremfor en kveld med middag den første gangen jeg møter dem. Da slipper du å pine deg gjennom en lang middag, også kan du gå når det passer deg? Kan noe sånt høres litt bedre ut? 2
fuksia Skrevet 26. mai 2014 #19 Skrevet 26. mai 2014 ja, du skjønner hvorfor det er vondt? Jeg skrev ja til han, og at dette var jo festlig. Men nei .. vet du hva ? Jeg takler det ikke for selvtilliten min, for livet mitt må videre. Det er to år siden, og jeg sliter med å få livet til å gå videre, og vil slite enda mer hvis jeg går på en "koselig" middag der jeg må sitte å se på de to på andre siden av bordet. Og se henne på min plass? Nei dette klarer jeg ikke Det er sånn jeg føler det. Vet ikke om dere ser den? Ja,jeg synes også at det er helt blåst å foreslå noe sånnt. Anonymous poster hash: 3a513...84d Jeg skjønner deg kjempegodt. Gjør det som er best for deg selv, det som gjør det enklest mulig for deg å komme deg videre. 3
Gjest Snuppi Skrevet 26. mai 2014 #20 Skrevet 26. mai 2014 (endret) En ting er å hilse på denne nye dama da dere har barn sammen, men å møtes til middag er å dra det alt for langt. Jeg synes at de viser en utrolig frekkhet ovenfor deg med tanke på måten forholdet mellom deg og eksen endte! Det er viktig med samarbeid grunnet barna, men du må verne om deg selv også. Endret 26. mai 2014 av Snuppi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå