Gjest Gaston Skrevet 16. juni 2004 #1 Skrevet 16. juni 2004 Hei Jeg er i et relativt nytt forhold og er veldig glad i min kjæreste. Vi er berre i midten av tyveårene. Jeg lurte på om dere kvinner her har noen gode tips om hva typen/mannen deres gjør for å gjøre dere glade på en litt spesiell måte. Det kan være alt fra å si noe fint til å ha planlagt noe spennede eller små gaver. Som dere kanskje forstår så ønsker jeg å gjøre mitt for glede henne, men de mangler kanskje litt på fantasien :-? Små historier eller erfaringer som dere har hatt som er positive i denne sammenheng taes imot med takk :-)
Gjest Lompa Skrevet 16. juni 2004 #2 Skrevet 16. juni 2004 :-) Tenk enkelt. Jeg driver nedtelling til bryllupet, noe min kjære morer seg over. men ikke mer enn at han faktisk ga meg en "bryllupskalender" à la Skomakergata. En appelsin med 75 nellikspiker i. Blomster, gjerne noen du har plukket selv et sted på vei hjem fra jobb. Et par små sjokoladehjerter. "hjemmespa": fyll badekaret med masse godt,varmt vann og deilige duftoljer, og tenn masse levende lys. Gi hverandre en deilig massasje før dere setter dere sammen i badekaret, og kos dere med jordbær eller annen frisk frukt. Ta henne med ut på tur i regnet, og så rett inn under en varm dusj etterpå. (Sammen,selvfølgelig!;-) )
nat26 Skrevet 16. juni 2004 #3 Skrevet 16. juni 2004 Jeg gleder meg over de små tingene han gjør for meg.Som å lage mat til meg når jeg kommer hjem fra jobben/skolen,plukker/kjøper blomster til meg,når han sier til meg"kom å legg deg ved siden av meg jente mi".Det er sånn ting jeg gleder meg over.Du trenger ikke å finne på noe stort...
Gjest Lompa Skrevet 16. juni 2004 #4 Skrevet 16. juni 2004 Glemte nesten.....Det at han står opp og setter på kaffe til meg mens jeg tar morgendusjen min.Selv når han kan sove lenger. Jeg er nemlig avhengig av kaffe om morgenen....
nat26 Skrevet 16. juni 2004 #5 Skrevet 16. juni 2004 Jeg og,glemte det.Det er så koselig når han setter på kaffe til meg mens jeg dusjer.Så hender det at når jeg jobber i helgene,sier han at i morgen kan du sove lenge kjære,skal kjøre deg jeg.
Arkana Skrevet 16. juni 2004 #6 Skrevet 16. juni 2004 At han gir meg et kyss hver dag før han går på jobb. At han gir meg komplimenter rett som der. At han liker å stryke/massere føttene mine når vi sitter i sofaen og ser på TV. Jeg synes det han gjør og sier betyr så uendelig mye mer enn blomster og gaver. Jeg er ikke så kjempeglad i å få blomster faktisk, de visner etter tre dager, men et ord eller en handling varer mye lengre.
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #7 Skrevet 16. juni 2004 I det store og hele betyr de små tingene mest! Som at han hele tiden sier og viser hvor mye jeg betyr for han.. med ord; "så fin du er", "så glad i deg pusen min"... med kyss, klemmer, nussing, holde rundt meg, lekesloss med meg... At han kan få meg i godt humør uansett hvor ille jeg følte meg for et øyeblikk siden. At han aldri blir sur og lei på meg, samme hvor teit og urettferdig jeg oppfører meg, eller samme hvor sur og lei jeg er. At han alltid tar oppvasken etter middag. At han syns han er flinkere enn meg til å vaske huset, så han gjør det helst selv. At han liker å spandere når vi er ute å spiser. At han liker å lage mat sammen med meg. At han alltid har med en gave til meg når han har vært på reise (noe som er ganske ofte). At han sender meg godnatt-sms dersom vi er borte fra hverandre, selv om jeg vet han hater å skrive sms. At han skjønner når ting betyr mye for meg, og lar meg dat bestemme! At han setter så stor pris på og legger merke til alle de små tingene jeg gjør for han, som kan være ganske usynlige.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 16. juni 2004 #8 Skrevet 16. juni 2004 Kjöp blomster til henne! Det er aldri noe galt i det Bortsett fra at du er snill mot henne og viser at du bryr deg i hverdagen, så er det mye ekstra du kan gjöre for å glede henne litt i tillegg til alt det andre du er for henne! Bestill bord på en koselig restaurant, og ha en fin kveld ute med mat og drinker. Det spörs jo hvordan jente hun er..men veldig mange setter pris på litt ekstra kos og dus i en travel hverdag. Det er koselig at en gutt kan väre gentle og spandere middag på kjärsten sin engang iblandt. Lei en koselig film, som du vet hun har lyst å se, för hun kommer til deg. Overrask henne med ting hun trodde du hadde glemt eller ikke fått med deg, men som du likevel har husker. Planlegg en reise med henne. Det kan gjerne väre langt frem i tid, men gjör det likevel, hvis du mener allvor med henne. Som jente midt i 20-årene kan jeg si at jeg liker å reise med kjäresten min, og det er veldig romantisk Det er mye du kan gjöre for å glede henne..Vi jenter er ikke noe vanskligere enn gutta, når det kommer til stykket. Vi bli også veldig glade for gode forsök på romantiske påfunn
Lovvi Skrevet 17. juni 2004 #9 Skrevet 17. juni 2004 JEG OGSÅ VIL HA EN SÅNN MANN!!!!! Jeg også vil ha en mann som koser med meg, er snill med meg og viser at han setter pris på meg Heldig er dere!!! Ta godt vare på disse gullfunnene....noe godt er det emd å lese sånne innlegg....man får et lite håp om at det kanskje finnes en mann der ute som vil være sånn snill mot akkurat meg.....
Bø Skrevet 17. juni 2004 #10 Skrevet 17. juni 2004 Tenkte akkurat det samme som deg lovvi. Så heldige dere er. Hva slags fantastiske damer er dere, som finner dere så fantastiske menn? Og hvor er de henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå