Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart to år, og jeg elsker han utrolig høyt. Vi har vært gjennom mye sammen, men det siste året har vi hatt det fantastisk fint. Vi stoler 100 % på hverandre, kan være oss selv, kan prate med han om alt, har et fantastisk sexliv og har det rett og slett utrolig fint sammen.

Likevel har jeg de siste dagene hatt en litt ekkel magefølelse. Det skjedde helt plutselig, jeg har aldri følt det på denne måten. Jeg er egentlig sykt forelsket i han, og det har jeg alltid vært. Jeg vet ikke lenger hva jeg vil. Jeg er utrolig glad i han, og tanken på å miste han gjør meg helt kvalm, samtidig er jeg litt usikker på om jeg ser en fremtid med han og om jeg i det hele tatt vil være sammen med han. Jeg får dårlig samvittighet for at jeg tenker slik, og jeg vil ikke tenke slik. Jeg vil jo bare ha han....

Skal sies vi kranglet litt på torsdag, og at jeg etter det hatt denne følelsen. Akkurat som at kroppen gir opp, men ikke hodet. Vi kranglet ikke om noe viktig, men jeg var trøtt og sliten av eksamenslesing og var derfor ekstra irritabel. Det er utrolig stressende for meg å gå rundt å være så forvirret, da jeg i tillegg har 5 eksamener og tenke på.

Er det noen som har hatt det slik, og går det over? Hva skal jeg gjøre for å finne ut hva det er jeg vil?

Anonymous poster hash: 67372...b91
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :(

Skrevet

Det er normalt å tvile på forholdet i ny og ne. All tvil er ikke negativt. Dere har Vært sammen en stund så ved å la det gå en stund vil du se om tvilen forsvinner eller om den blir værende. Kanskje har du reagert på noe i krangelen bare men som du ikke helt klarer å sette fingeren på enda. Det virker jo som dere har et kjempe bra forhold ellers. Så gi dette tid ts.

Skrevet

Krangler dere ofte? Er det ting i forholdet som ikke fungerer optimalt? Sex? Oppmerksomhet ol?

Skrevet

Sorry. Jeg fikk ikke med meg at dere hadde et fantastisk sexliv

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar <3

Vi krangler sjeldent. Vi hadde en periode for et år siden hvor vi kranglet mye, men det var fordi begge var sjalu og vi ikke klarte å kommunisere. Dette jobbet vi oss gjennom, og siden da har vi bare hatt litt uenigheter hvor vi har diskutert/småkranglet slik som jeg regner med de fleste gjør.

Han har hatt en del å gjøre i det siste mtp jobb, og vi har derfor ikke vært sammen så mye som jeg skulle ønsket. Og jeg følte litt at jeg var den eneste som gav av meg selv i forholdet. Etter vi pratet om det har det blitt utrolig mye bedre, og han har begynt å jobbe skikkelig med forholdet de siste ukene. Han har tatt til seg alt jeg har fortalt han. Så jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal bli så forvirret nå når alt går så kjempebra :(

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...