Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Hvor mye syntes dere en kan snakke med noen på nett før man blir innpåsliten? Samme med å like, kommentere osv på Facebook.

Hva skal man snakke om for at det ikke blir kjedelig?

Xoxo, takk for svar!

Anonymous poster hash: 4d4d4...6ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye varierer jo fra person til person.
Noen folk er veldig skravlete og klikker liker og kommenterer til alle, og ofte. Andre gjør det bare mot et utvalg mennesker. Noen gjør det ikke mot noen.

Mottakere er jo like ulike som givere.

Du vil vel merke på den personen du kommuniserer med hvorvidt personen trives med kontakt eller ikke. Hvis du alltid må ta initiativet til kontakt, så er det kanskje litt mye av det gode.

Hva man skal snakke om for å ikke bli kjedelig vil falle seg naturlig om man trives i hverandres selskap.

Skrevet

Enig med AUG-UAG i den. Det varierer VELDIG. Selv har jeg noen venner som så og si aldri tar kontakt, og så har jeg venner av den typen som maser hele tiden og ikke klarer å la være å verken snakke eller kommentere på ting. Man ser jo personen an. Er det alltid du som sier hei først? Vel, vent til personen sier hei til deg først neste gang. Kommenterer du på alt som blir lagt ut? La vær å kommentere på andre ting enn de du VIRKELIG MÅ kommentere på fordi du hadde noe kult å si eller lignende.

De man virkelig trives med er jo som regel de du faktisk kan snakke med det meste om- ikke for mye meg meg meg, og ikke for privat om dem heller ved mindre du kjenner dem godt. Har dere felles interesser? Snakk om det, da blir det mer flyt i samtalen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...