Prøver25 Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Hei alle rugere! Noen som er med på å dele symptomene under rugetiden? Synes det er så spennende og følge med på hva som skjer med kroppen i denne ventetiden Jeg er på rugedag 5, litt mensensmerter. (bra, ikke bra?) Rugedag 4 hadde jeg stikkinger i ene siden.
Athene Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Symptomene man kjenner i rugetiden er dessverre ettervirkninger av stimuleringen, og virkningen av progesterontilskudd. Det skjer veldig mye i kroppen og med livmoren disse dagene, da alt skal tilbake til normalen etter tøff medisinering og behandling. Jeg har vært prøver i mange år, og vært gjennom 6 prøverørsforsøk, så vet godt hvordan kroppen oppfører seg i rugetiden. Det innebærer - menssmerter, stikninger, hodepine, hetetokter, kvalme som kommer og går, mageproblemer med mer.
Prøver25 Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2014 (endret) Prøver bare å få delt litt erfaringer i positiv retning under ventetiden, men her tok jeg visst feil. Det er klart man tenker sitt om sine symptomer, men jeg sitter ikke i en liten regnbuefarget boble her og tror at jeg har graviditetssymptomer. Endret 26. mai 2014 av Prøver25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå