AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Jeg skal i forliksrådet til uken. Kan jeg ha med meg notater på andre språk enn norsk? Vil helst skrive minimumsbeløpene vi krever på arabisk. Dette fordi jeg ikke vil hun skal ha mulighet til å se det. Vi vil jo helst ha mer enn minimumsbeløpet:)Anonymous poster hash: cfd2a...007
The Kitten Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Hva med å bare ikke vise frem notatene sine? Merker at du ikke har vært i forliksrådet før. Man sitter veldig nært hverandre, så det er lett for at andre ser notatene. 1
Gjest bustyvel Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Merker at du ikke har vært i forliksrådet før. Man sitter veldig nært hverandre, så det er lett for at andre ser notatene. Ikke nødvendigvis, dette varierer litt fra lokale til lokale. TS. Ja, jeg vil tro du kan skrive hva du vil i notatene dine.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Hvor mange beløp er det snakk om da egentlig? Kan du ikke bare ha dem i hodet? Anonymous poster hash: 6c974...ff0
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Hvor mange beløp er det snakk om da egentlig? Kan du ikke bare ha dem i hodet?Anonymous poster hash: 6c974...ff0 Ganske mange. Dessuten hadde jeg satt pris på svar på spørsmålet mitt. Ikke nye spørsmål.Anonymous poster hash: cfd2a...007
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Evt skriv beløpene som en kode, der kr 1000 feks skrives som A, kr 2000 skrives som B, osv (el.l) Anonymous poster hash: 74451...ac5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Ganske mange. Dessuten hadde jeg satt pris på svar på spørsmålet mitt. Ikke nye spørsmål.Anonymous poster hash: cfd2a...007 Jeg tror også at du kan skrive hva du vil i notatene dine. Anonymous poster hash: 74451...ac5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Jeg skal i forliksrådet til uken. Kan jeg ha med meg notater på andre språk enn norsk? Vil helst skrive minimumsbeløpene vi krever på arabisk. Dette fordi jeg ikke vil hun skal ha mulighet til å se det. Vi vil jo helst ha mer enn minimumsbeløpet:)Anonymous poster hash: cfd2a...007 Ha evt notatene dine på telefonen (mindre skrift og vanskeligere for andre å se) Anonymous poster hash: 74451...ac5
Glitnir Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Merker at du ikke har vært i forliksrådet før. Man sitter veldig nært hverandre, så det er lett for at andre ser notatene. Vel, har vært i forliksrådet en rekke ganger, med notater i ulike varianter hver gang. Har ikke vært noe problem å ikke røpe/vise frem noe til de som ikke skal se. Så man får det nok til om man vil... Men selvsagt: Det er bare å skrive på det språket man vil for TS om man er redd for slikt, ingen som skal kontrollerer notatene.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 Dine notater er dine notater. Det er ingen andre enn deg, og de du evebtuelt ønsker å dele dem med, som skal lese notatene. Skriv akkurt hva du vil, hvordan du vil. Anonymous poster hash: ac0ae...4cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå