HoppsyDaisy Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Min kjære har kjøpt seg en utrolig flott grå dress. Den passer perfekt til vårt Toscana bryllup Men hva med de andre gjestene? Må de også ha lys / grå dress. Eller kan de ha svart? Jeg har ikke lyst å "kreve" at gjestene må kjøpe seg ny dress. Innspill og meninger noen?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Hæ?? Gjestene kan naturligvis ha akkurat hvilken farge de ønsker på dressene sine. Anonymous poster hash: edb1b...f2e 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Link til dressen, så kan folk se om den er lys eller mørk Anonymous poster hash: 1f194...dbb
HoppsyDaisy Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2014 Det var godt! Jeg mener å ha lest et sted, at ingen kan ha svart dress, hvis brudgommen har lys. For brudgommen skal være den flotteste.
HoppsyDaisy Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har ikke link. Den er mellomgrå vil jeg si. Ikke mørk og ikke lys.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Nei, det får de velge helt selv. Eneste er at om du mener bryllupet skal foregå i Toscana, så kan det jo bli varmt med svart dress. Men det finner gjestene ut av seg selv. Anonymous poster hash: edb1b...f2e
Chloe- Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Ikke sett noen føringer på dress-farge. Tror ingen plages av å være mørkere kledd enn brudgommen, men tror derimot mange irriterer seg hvis de må kjøpe ny dress.
HoppsyDaisy Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2014 Ikke sett noen føringer på dress-farge. Tror ingen plages av å være mørkere kledd enn brudgommen, men tror derimot mange irriterer seg hvis de må kjøpe ny dress. Da er vi enig Takk for svar!
covent Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Min kommende mann skal også ha grå dress (lys). I invitasjonen skrev vi mørk dress, tenker det er fint om han er den eneste i lys dress Men kommer noen andre gjester i grå dress er selvfølgelig dette ingen krise! 2
SiMa Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Min fremtidige mann vurderer smoking, men vi skriver mørk dress i innbydelsene, han vil gjerne være den eneste i smoking, og da får han det selvfølgelig som han vil. I stedet for "mørk dress" kan dere skrive bare "dress" i innbydelsene, så står gjestene mer fritt til å velge en lysere dress. Tror de fleste vil komme i svart, mørkeblå eller mørk grå dress hvis dere skriver "mørk dress".
HoppsyDaisy Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #11 Skrevet 26. mai 2014 Det viktigste er at ingen behøver å kjøpe ny dress Som covent skrev, hadde det vært stilig om brudgommen var den eneste i grå dress. Men det vet jeg at han ikke blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå