AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har i de siste dagene hatt en del blod i urinen. Når jeg tørker er det ganske rosa. Jeg dro til legen med urinprøve i dag, og de fant blod i urinen, men ellers så alt fint ut. Så UVI er det ikke... Jeg vet man kan blø etter sex, men mange av gangene jeg har blødd har det vært dagesvis etter sex. Dessuten har jeg blødd etter sex et par ganger før og det var ganske annerledes. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har noen kjønnssykdommer heller. For et par år siden hadde jeg UVI nesten annenhver uke og da testet legekontoret for kjønnssykdommer i tillegg, selv om jeg ikke så helt poenget med det. Jeg og typen har bodd sammen i fire år, og jeg er ganske sikker på at han ikke har vært utro (selv om jeg aldri kan gi 100% garanti på det). Men jeg velger å tro at det ikke er derfor. Er forresten 22 uker på vei, og har ikke hatt noen spesielle smerter, om det har noe å si... Noen som har vært borti det samme? Er det "normalt" å blø uten at det noe galt?Anonymous poster hash: ea59a...8b4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Ultralyd av urinveier er på sin plass. Spesielt når du er gravid. Anonymous poster hash: 5862b...b70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå