AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Hei. Har det slik at mobilen min er sperret på grunn av ubetalt faktura, har snakket med operatøren, men har reist til en annen del av landet grunnet en begravelse, og er ikke hjemme før om en ukes tid. Mobilen min er altså sperret, og jeg lurer på om det er mulig å kjøpe kontantkort - bare frem til jeg har tilgang på nettbanken igjen. Noen som har erfaringer med om det er mulig å bruke kontaktkort på en telefon som er sperret??? Anonymous poster hash: 5ff13...ca5
Polly Ester Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Det er abonnementet som er sperret, ikke telefonen. Så ja, du kan kjøpe kontantkort og bruke det. Hvis du har en operatørsperre på mobilen bør du sannsynligvis kjøpe kontantkort til samme leverandør som du har fra før. 1
Glitnir Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Må da være enklere å gi noen der du er penger til å betale fakturaen for deg. Samt ordne automatisk trekk til senere så slipper du sånt. Og med kontantkort blir det vel et annet nummer også?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Du har da vel tilgang til nettbanken selv om du er i en annen del av landet? Anonymous poster hash: dad59...cdb
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Du har da vel tilgang til nettbanken selv om du er i en annen del av landet? Anonymous poster hash: dad59...cdb Kanskje man har lagt igjen kodebrikken hjemme. Anonymous poster hash: 1b5f2...acc
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Og abonnementet sperres jo ikke pga en ubetalt regning før det er sendt til inkasso, og da bør du jo få ut fingeren og betale regningen straks for ikke å risikere mere ubehageligheter. Anonymous poster hash: dad59...cdb 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Kanskje man har lagt igjen kodebrikken hjemme. Anonymous poster hash: 1b5f2...acc Da går man i en bank i nærheten og får betalt, eller gir noen penger for å gå inn i sin nettbank for å betale regningen. Anonymous poster hash: dad59...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå