Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Våknet nettopp av en mld fra et nr jeg ikke finner på nettet, hvor det står noe ala "jeg har hatt sex med typen din, skulle ikke si det, unnskyld". Jeg vet jo at dette kan våre tull, men har tenkt til å spørre han om han har nr på tlf sin i morgen, utenom å nevn mld...

Har den klumpen i magen nå, og får ikke sove :( fyfaen for en mld å våkne til

Anonymous poster hash: 8fa88...1fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting å bry seg med. Sikkert bare noen som kjeder seg.

Anonymous poster hash: 13a94...8ed
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Søk nummeret hennes på mobilen hans, sånn at du har navnet hennes når du sier det til han.

Anonymous poster hash: a2f6f...86f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Der fikk du som fortjent tenker jeg.

Anonymous poster hash: 80278...e28
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør etter beviser, dato, sted og navn.

Anonymous poster hash: a3021...3ec
  • Liker 4
Skrevet

Det der høres ut som en sånn greie jeg så på nett, TS. Husker ikke om det var Twitter eller hvor, men det var en utfordring som bredte seg der man skulle skrive ganske nøyaktig det du fikk i melding, bare at jeg så utfordringen på engelsk da.. men den kan sikkert ha blitt "oversatt" til norsk og blitt en greie her og. Den var helt lik, var også flere andre utfordringer der det stod f.eks "hei, jeg vil ha 2 gram weed, 40 dollar ikke sant?" noe slikt.. og så skulle man poste reaksjonene på Twitter/(?)

Her er link til den jeg snakker om: http://www.collegehumor.com/post/6958619/text-prank-thursday-what-happens-when-you-tell-a-stranger-you-slept-with-his-girlfriend

Det var det første som dukket opp i mitt hode da jeg leste innlegget ditt, men det kan jo også dessverre være sant.. men det høres merkelig ut. Men som de andre sier, sjekk om typen din har nummeret på telefonen først..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der høres ut som en sånn greie jeg så på nett, TS. Husker ikke om det var Twitter eller hvor, men det var en utfordring som bredte seg der man skulle skrive ganske nøyaktig det du fikk i melding, bare at jeg så utfordringen på engelsk da.. men den kan sikkert ha blitt "oversatt" til norsk og blitt en greie her og. Den var helt lik, var også flere andre utfordringer der det stod f.eks "hei, jeg vil ha 2 gram weed, 40 dollar ikke sant?" noe slikt.. og så skulle man poste reaksjonene på Twitter/(?)

Her er link til den jeg snakker om: http://www.collegehumor.com/post/6958619/text-prank-thursday-what-happens-when-you-tell-a-stranger-you-slept-with-his-girlfriend

Det var det første som dukket opp i mitt hode da jeg leste innlegget ditt, men det kan jo også dessverre være sant.. men det høres merkelig ut. Men som de andre sier, sjekk om typen din har nummeret på telefonen først..

Fint, oppklarende tips!

Hvis det er en slik "greie" som du forteller om, så er det jo ondskapsfullt å sende slike meldinger til folk.

Anonymous poster hash: f2485...64c

• Liker 9
Skrevet

Det er uansett stygt å sende slikt på tull! Skal noen absolutt sende noe slikt, så får det være sannheten!

• Liker 4
Skrevet (endret)

Fint, oppklarende tips!

Hvis det er en slik "greie" som du forteller om, så er det jo ondskapsfullt å sende slike meldinger til folk.

Den drikkeleken har vært på VGTV også. De satt rundt et bord, også var det en "gameshowhost" som sa hva de måtte gjøre, ting som f.eks "jeg elsker deg" også måtte man sende denne meldingen til det første navnet man har på telefonlisten som starter på L f.eks. Nekter man så er man ute av leken. Og den som får den beste motsvar til meldingen vinner den runden osv.

Normalt så ringer man jo de man har sendt melding til i ettertid og oppklarer. Men hvis du sov og aldri svarte, så kanskje vedkommende glemte deg? Men normalt sett så burde jo "gameshowhosten" tenke litt på hodet når det gjelder slikt, slik at man kun sender flaue ting til motparten, og ikke ting som omhandler det å være utro osv, så det er jo teit at du fikk en slik melding. Normalt så er det jo bare morsomt hvis man må sende "jeg elsker deg" til svigermor eller far liksom.

Endret av Timza
Skrevet

Fint, oppklarende tips!

Det er jo helt forferdelig, og spesielt at disse personene skal ha det moro på bekostning av andre mennesker. Hvis du sender en sånn melding til feil person som sitter midt oppi noe fælt, så vet man ikke hva som kan skje... Det høres i hvertfall ut som en idiotisk og ond spøk for meg, men for din egen del kan du jo som sagt sjekke nummeret i typen din sin telefon- og hvis du ikke finner det konfrontere ham med det på en grei måte.. og høre om det er noe sannhet i det?

• Liker 1
Skrevet

Sjekk nummeret på 1881, gulesider, 180 og så videre. Ofte så finnes det på et av stedene.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Søk opp nummeret og hvis du får et navn så kan du jo prøve å søke vedkommende opp i ventelisten til kjæresten din på Facebook hvis han har det? :)

Eller du kan spørre om kjæresten din kjenner til nummeret og hvis han sier noe ala "ja det er hun og hun, slik og sånn" så ville jeg kanskje gått rett på og spurt "skjer med at dere ligger sammen?" Og sagt at du har fått melding fra vedkommende hvor vedkommende forteller "jeg har ligget meg typen din. Unnskyld."

Skrevet

Våknet nettopp av en mld fra et nr jeg ikke finner på nettet, hvor det står noe ala "jeg har hatt sex med typen din, skulle ikke si det, unnskyld". Jeg vet jo at dette kan våre tull, men har tenkt til å spørre han om han har nr på tlf sin i morgen, utenom å nevn mld...

Hvis du begynner å slå inn tlf.nummeret på typens telefon vil det sannsynligvis autofullføre hvis nummeret har blitt oppringt før.

Må du slå inn hele uten at tlf. gjennkjenner det så kan du sikkert ta det med ro.

Skrevet

Jeg ville rett og slett ringt personen opp igjen, jeg, for å se om hun tar telefonen. Og vær ærlig og snakk med kjæresten din.

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd å søke opp nummeret på Facebook? Er en del jeg ikke får til å søke opp på nummeropplysning, men de har registrert nummeret sitt på profilen sin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ringt nummeret fra en annens telefon, liksom skjønt at du har "ringt feil", men for å bli sikker spør du hvem vedkommende er.

Derfra er ikke veien lang til å sjekke dama ut via google/Facebook å se om det er en relasjon mellom henne og typen din.

Anonymous poster hash: 861a6...87f

• Liker 8
Skrevet

Stemmer for den metoden ^

Om du ringer ifra et helt annet nummer og får det til å virke som at du har ringt feil.

Si foreksempel: " Hei, hei, da har jeg ordna sofaen din, men skal jeg trekke om alle putene eller skulle noen av dem ha den samme fargen?"

Du må stille et litt uvanlig spørsmål for at personen skal bli litt satt ut og stotre frem om at du mest sannsynlig har ringt feil person. Spør da " Hvem er dette?" Og når personen sier navnet sitt så beklager du masse og sier du har tastet feil nummer.

DERETTER søker du opp navnet på kjæresten din sin facebook. Også konfronterer du han med det.

For den person som har sendt deg meldingen har jo dårlig samvittighet, så da er det jo bare å referere til meldingen, si du søkte opp nummeret og fant det ut derfra.

Masse lykke til! Håper det går bra <3

• Liker 6
Gjest Linneah2013
Skrevet

Gi nummeret til typen din og se hvordan han reagerer. Kan være tullemelding og det kan være sannheten

Skrevet

Svar følgende: "Helt i orden. Jeg har hatt sex med din!" :)

• Liker 17
Skrevet

få noen til å ringe nummeret og spørre " hvem har jeg kommet til?" og bare si man har ringt feil og legg på. så vet du i hvert fall navnet og kan begynne å undersøke nærmere.

å ta opp dette med typen din er neppe noe sjakktrekk. da vil han få tid til å slette spor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...