AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Jeg møtte en fyr, og så sa det bare PANG hos begge egentlig.. Har alltid vært en drømmer, og jeg har alltid ønsket å tro at alle de romantiske klisjeene fra eventyr og filmer faktisk eksisterer, men jeg har aldri opplevd det, er egentlig ganske kynisk på tross. Men nå.. Bare.. Pang! Ingen av oss ville inn i noe forhold, ingen hadde planer om noe annet enn litt klining på en fest, og så helt plutselig er det vanskelig å være borte fra hverandre. Sommerfugler i magen, lange dype blikk, sånn.. ja, typisk romantisk film-klisje. Vet at det går alt for fort og at sannsynligheten er stor for at jeg kommer til å gå på en kjempesmell etterhvert, men tenk om da.. Tenk om han faktisk er "den rette". Er det ikke riktig å nyte øyeblikket og tillate meg selv å være lykkelig nå mens jeg kan, og så heller bare ta sorgene hvis de kommer? Jeg smiler fra det øyeblikket jeg våkner til jeg sovner og føler meg som en fjortis igjen. Har falt pladask, og er egentlig vettskremt, men han er enten en helt sykt god skuespiller, og burde sendes til hollywood, ellers så føler han det samme.. Og jeg greier ikke konsentrere meg om noe annet i lengre perioder av gangen, så jeg bare kutter av her før jeg roter meg helt bort.. Tror du på kjærlighet ved første blikk? Er det virkelig mulig å falle for en person så fort? Anonymous poster hash: 946fd...f88 1
Fuglen Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Vel, ikke kjærlighet, men begjær, fascinasjon, tiltrekning, forelskelse. Har skjedd med meg også. 1
loffen Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Ja, det skjedde med oss. Det er 19 år siden snart, vi er sammen ennå. 1
Apehjerne Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Nei. Det kalles øyeblikkelig kjemi,betatthet ol. Kjærlighet tar lengre tid å utvikle. Dette er biologisk. Det finnes utallige artikler om nettopp dette 1
Apehjerne Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Vel, ikke kjærlighet, men begjær, fascinasjon, tiltrekning, forelskelse. Har skjedd med meg også. Nettopp
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Nei, men lyst ved første blikk eksisterer selvsagt. Det som skjer er at man merker en utrolig tiltrekning mot noen, ender opp med å date og bli sammen og elske hverandre. Da sier man gjerne at man "visste det ved første blikk". Det gjorde man selvsagt ikke, men man følte kjemi, lyst, spenning, intensitet osv. Anonymous poster hash: 6098f...a4b 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Jeg tror på det fordi det har skjedd meg.Det ble slutt etter 10 år,men han er fortsatt min store kjærlighet. Anonymous poster hash: 7a63f...adc
Apehjerne Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Jeg tror på det fordi det har skjedd meg.Det ble slutt etter 10 år,men han er fortsatt min store kjærlighet.Anonymous poster hash: 7a63f...adc Det er tiltrekkningskraft, ikke kjærlighet
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #12 Skrevet 26. mai 2014 Det er tiltrekkningskraft, ikke kjærlighet Der er jeg uenig. Jeg elsker han fortsatt selv om det er 2 år siden vi gikk fra hverandre. Anonymous poster hash: 7a63f...adc
Mike Waters Skrevet 26. mai 2014 #13 Skrevet 26. mai 2014 Nei, jeg tror på en effektiv og umiddelbar kombinasjon av seksuell motivasjon og attraksjon. Kjærlighet er noe som utvikler seg over tid......
Apehjerne Skrevet 26. mai 2014 #14 Skrevet 26. mai 2014 Der er jeg uenig. Jeg elsker han fortsatt selv om det er 2 år siden vi gikk fra hverandre. Anonymous poster hash: 7a63f...adc Du blander kortene. Jeg tror selvfølgelig på at du fremdlees elsker han. Men at du elsker han fra første gsng du så han er strengt tatt umulig. Folk vet tydeligvis ikke forskjellen mellom kjærlighet og forelskelse/tiltrekning/betatthet 2
Apehjerne Skrevet 26. mai 2014 #15 Skrevet 26. mai 2014 Nei, jeg tror på en effektiv og umiddelbar kombinasjon av seksuell motivasjon og attraksjon. Kjærlighet er noe som utvikler seg over tid...... Nettopp
Spaghetti Skrevet 26. mai 2014 #16 Skrevet 26. mai 2014 Jeg var egentlig litt småforelsket i kjæresten for jeg i det hele tatt møtte henne. Vi skrev litt på sukker i 2-3 dager også møttes. Man kan vel si at jeg falt for henne etter vi hadde sendt en del meldinger, og når jeg møtte henne lå jeg most langt ned i afsfalten
Frisørdama Skrevet 26. mai 2014 #17 Skrevet 26. mai 2014 Tror ikke på kjærlighet ved første blikk, men lyst eller attraksjon på et aller annet plan -ja helt klart.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #18 Skrevet 26. mai 2014 Jeg og eksen ble sammen etter "kjærlighet ved første blikk". Vi holdt sammen i et år, så ble det slutt. Men det var kjærlighet så lenge det varte:) Anonymous poster hash: 2a076...035
FalconPunch Skrevet 26. mai 2014 #19 Skrevet 26. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå