Gå til innhold

Hun slettet seg fra sukker. Liker hun meg da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har pratet med en jente ( ¨Linda¨ ) til og fra i flere måneder nå over facebook. Vi kom i kontakt igjennom sukker for leeenge siden. Vi har en god tone sammen men har aldri møttes, ei heller planlagt noe. Hun bor langt unna meg, og studerer så det har liksom aldri vært aktuelt. Vi har fått ett slags vennskap, som innebærer litt småflørting i ny og ne. (Kan ikke se bort i fra at vi kanskje bestemmer oss for å møtes en gang senere. )

Det jeg lurer på er om hun liker meg. Fordi en dag jeg var inne på sukker med en kamerat, så jeg tilfeldigvis ¨Linda¨ sin profil. Det stod ¨pålogget sist 5 uker siden¨.

Neste gang jeg pratet med henne på f.b nevnte jeg at jeg tilfeldigvis hadde sett profilen hennes på sukker, og at det var en morsom liten tilfeldighet. Jeg vet ikke om hun ble flau eller hva det var, men hun svarte tilbake at hun ikke var medlem der lenger, og at hun hadde slettet seg for lenge siden.

Neste dag jeg surfa sukker med min single kamerat så jeg at profilen hennes var borte. Tydeligvis slettet etter jeg nevnte dette til henne?

Hvorfor skulle hun syntes at det var flaut egentlig? Jeg hadde profil der selv en gang i tiden :P Tror dere hun liker meg i og med at hun brydde seg om det?

- Stian 25 år. :ball:

Anonymous poster hash: 2a261...937
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende hun liker deg, men kan også hende at hun trodde hun slettet seg for fem uker siden og siden du sa at du hadde sett profilen hennes så minnet du henne på at hun ikke hadde slettet seg og dermed gjorde det da.

• Liker 3
Skrevet

Pleier du å "surfe på Sukker med din single kompis" ofte, eller?

Det syns jeg høres ganske spesielt ut.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være at hun har fått seg kjæreste. Anonymous poster hash: 9d5e6...3ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pleier du å "surfe på Sukker med din single kompis" ofte, eller?

Det syns jeg høres ganske spesielt ut.

Eh.. er vel like vanlig som å surfe Tinder, Instagram og alt annet piss? Er det ikke lov å titte på utvalget eller?

Det kan være at hun har fått seg kjæreste.

Anonymous poster hash: 9d5e6...3ac

Nei, det har hun ikke :) Vi prater jo ganske ofte, og jeg vet hun hadde sagt det om hun hadde fått det.

-Stian

Anonymous poster hash: 2a261...937

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Kan du ikke bare be henne på en date?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...