Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligger her og gråter. Jeg skal slå opp med kjæresten min. Selv om jeg elsker han og det gjør vondt, så orker jeg ikke å ha det slik mer.

Anonymous poster hash: 86e46...91a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet med forholdet?

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at vi er i et avstandsforhold, og jeg føler ikke at jeg får nok kjærlighet fra han. Alt er helt fantastisk når vi er sammen, men når vi er fra hverandre har jeg et utrolig stort behov for å snakke og høre fra han hver dag, mens han ikke har behov for å snakke med meg på mange dager... jeg har tatt det opp med han tre ganger, hvor mye dette betyr for meg og hvor mye jeg lengter etter å høre fra han; og han sier at han skal forbedre seg men det skjer aldri... jeg er lei av å gråte hver dag fordi jeg blir skuffet. Jeg har ikke mer energi til å gi fra meg kjærlighet men ikke få tilbake. Å måtte nærmest bønnfalle om å få kjærlighet men ikke få det... jeg vil ikke ha det vondt mer. Å gråte. ..

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner. Man kan ikke tvinge respons ut av folk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har rett i det. Jeg kan ikke forandre han. Da må jeg heller la han gå...

• Liker 4
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Når skal du slå opp med kjæresten din? Veldig kjedelig situasjon :(

AnonymBruker
Skrevet

Planen var å gjøre det i dag. Men jeg føler at jeg trenger noen dager på å få roet meg ned siden jeg gråter hele tiden, så jeg vil vente litt til. Det er utrolig kjedelig ja siden vi har mange felles venner og skulle møtes hele gjengen til helgen, men men....

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 3
Gjest alegria
Skrevet

Kan du ikke bare slutte å fokusere sånn på når og om han tar kontakt, og så heller verdsette øyeblikkene dere har kontakt?

Jeg hadde det som deg, men så endret jeg holdning til det. Det gjorde alt mye lettere. Nå bruker jeg tiden jeg før brukte på å sitte å være lei meg og tenke på alle grunnene til hvorfor han ikke tok kontakt - til å være med venner, trene og fokusere på skole :)

Dette.
Gjest 82girl
Skrevet

Dette.

helt enig her

Kan du ikke bare slutte å fokusere sånn på når og om han tar kontakt, og så heller verdsette øyeblikkene dere har kontakt?

Jeg hadde det som deg, men så endret jeg holdning til det. Det gjorde alt mye lettere. Nå bruker jeg tiden jeg før brukte på å sitte å være lei meg og tenke på alle grunnene til hvorfor han ikke tok kontakt - til å være med venner, trene og fokusere på skole :)

helt enig her. hvis du er glad i han, og du vet han er glad i deg, hvorfor gjøre det slutt bare for at han er dårlig til å gi deg oppmerksomhet, hvis han ellers er en bra mann

Skrevet

''When a man don't give you his attention, it's because he is giving it to someone else''

Dette er selvfølgelig ikke gjeldende for alle tilfeller, men oftest er dette sannheten. Føl og kjenn etter magefølelsen din, TS. Hva forteller den? Jeg har gått gjennom det du går gjennom, og jeg skulle hørt på magefølelsen mye tidligere ..

Jeg ville ikke gjort det slutt. Det lureste du kan gjøre er å forandre på din holdning og adferd. Dra deg selv opp, vær din egen bestevenn! Se deg selv utenfra, og da vil du fort se hvor patetisk du er som ligger der og gråter for et annet menneske som ikke ville ofret sine tårer for deg. Å være sterk er et valg, og du må velge å være sterk! Tørk bort dine tårer, slutt å kontakt ham, svar han helt vanlig når han tar kontakt. Og da vil han plutselig lure på hvorfor du ikke virker desperat lenger.

Ikke gjør samme feilen som jeg gjorde. Vær så snill. Gjerne send meg en PM slik at vi kan holde jevnlig kontakt, så skal jeg guide deg og hjelpe deg gjennom denne tiden. Husk; fyfy å ta kontakt! Fyfy å syte eller klage mer. Husk disse reglene så vil det ordne seg for deg

:hug:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har gjort det slutt med han nå. Til siste bruker over her, det er absolutt ikke tilfellet :) Vi kjenner hverandre ut og inn, han har hele tiden elsket meg men klarer bare ikke å uttrykke det. Jeg er lei av å gråte fordi han gir meg forhåpninger om en forandring, derfor gjorde jeg det slutt...

Det gikk bra, vi elsker hverandre fortsatt, men skal jobbe med å snu dem over til venne-følelser. Han hadde full forståelse for meg og er som sagt fortsatt venner.

Takk til dere som svarte.

Skrevet

Jeg er enig i at man også må kunne verdsette tid alene, men det er ikke nødvendigvis det som er sakens kjerne i dette tilfellet. Noen ganger har man jo simpelthen ulike oppfatninger av hvordan et forhold skal fungere og hvor seriøse man skal være. Jeg har ihvertfall ikke problemer med å skjønne at mange ønsker et seriøst forhold hvor det ikke går dagesvis mellom hver gang man hører fra den andre, spesielt når man er voksen og ute etter noe fast med fremtidsutsikter. Selv elsker jeg tid alene, men ønsker allikevel at vi utveksler en form for kjærlighetserklæring og at vi vier hverandre et minimum av oppmerksomhet (stort sett) daglig om jeg først skal binde meg til et forhold. Desto mer viktig om man er i et avstandsforhold, tenker jeg..

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Hei, ts igjen.

ja, jeg er av cosettes oppfatning av hvordan et forhold skal fungere. Han sa at han følte det ikke var naturlig for han å ringe meg bare for å snakke, så da ble det visst ingen kompromisser :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...