Gå til innhold

Anbefale hudpleier som tar braziliansk i Bergen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt å vokse bikinilijen eller ta braziliansk til sommeren. Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal gå, og til hvem. Ønsker gjerne anbefalinger om en behandler og ikke selve stedet. Ser for meg at jeg selv synes det er mest behagelig med en som er "litt opp i årene" (selv om sikkert alle er greie og flinke).

Har du noen å anbefale?

Anonymous poster hash: dbd07...089
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nina på Beauty London i Strandgaten. Byens desidert flinkeste.

Anonymous poster hash: 62fb0...3b5
AnonymBruker
Skrevet

Nina på Beauty London i Strandgaten. Byens desidert flinkeste.

Anonymous poster hash: 62fb0...3b5

Kanskje jeg skal prøve henne da :) Hvordan funker denne voksingen egentlig? Holder man ut osv? :fnise: Har hørt man må holde rumpeballene ut, så jeg vurderer å ta de få hårene jeg har der å barbere på forhånd. synes det er litt ubehagelig!

Hvor lang tid tar det? Hvor mange dager ser man ut som en ribbet høne?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg skal prøve henne da :) Hvordan funker denne voksingen egentlig? Holder man ut osv? :fnise: Har hørt man må holde rumpeballene ut, så jeg vurderer å ta de få hårene jeg har der å barbere på forhånd. synes det er litt ubehagelig!

Hvor lang tid tar det? Hvor mange dager ser man ut som en ribbet høne?

Jeg kan også anbefale Beauty London. Hvorfor vil du barbere de på forhånd? For at hun ikke skal ta de? Hvist du ikke vil at hun skal ta bak så gjør hun selvsagt ikke det, men tro meg, de damene har sett så mange hårete rumper at de kunne ikke brydd seg mindre. Du får gå inn på et toalett og tisse og deretter vasker du deg med våtservietter. Så legger du deg på bordet med et håndkle over deg. Hun flytter på håndkleet etterhvert som hun jobber så du ligger aldri helt blottet. Uansett så tenker du ikke på det når dere først har kommet i gang. Hu begynner fremme og jobber seg ned på hver side av de indre kjønnsleppene og derette kan du snu deg rundt og holde rumpeballene fra hverandre. Men vil du ikke det så dropper du det. Men som sagt, det er ikke noe problem altså.

Jeg vet ikke navnet på hun jeg var hos på Beauty London, men hun var veldig flink, rolig og behagelig å være hos. Tidligere (på andre salonger) har jeg fått fullt i blåmerker og masse enkelthår har stått igjen, men på Beauty London ble jeg helt glatt og fikk ikke et eneste blåmerke. Så jeg er kjempefornøyd.

Anonymous poster hash: 336e1...6dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...