Gå til innhold

Er det noen fra Kjørbekk i Skien her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere i så fall kunne holdt øyne opp for katten min som forsvant 19. mai? Begynner å bli desperat, her.. Eller om dere kjenner noen i nærområdet som dere kan høre med? Hun er utrolig sky og holder seg alltid i nærheten av huset og meg, men hun ville visst ta seg en ekstra lang tur nå bare for å skremme mamma litt :(

Legger ved bilde av henne. Hun er av rasen Maine Coon.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når dro hun på tur?
Jeg bor ikke i Skien, men jobber der. Ikke ved Kjørbekk da, men hender jo jeg kjører forbi der også.

Skrevet

Når dro hun på tur?

Jeg bor ikke i Skien, men jobber der. Ikke ved Kjørbekk da, men hender jo jeg kjører forbi der også.

Mandag for en uke siden.. :trist:

Skrevet

Oj, det begynner jo å bli noen dager.

Kastrert/ukastrert?

hunn eller hann?

uansett skal holde utkikk etter en blåtabby MCO når jeg er på farta, og skal spørre noen kollegaer om de kan være OBS på en "grå langhåret katt" også (de er ikke kattemennesker).

Skrevet

Oj, det begynner jo å bli noen dager.

Kastrert/ukastrert?

hunn eller hann?

uansett skal holde utkikk etter en blåtabby MCO når jeg er på farta, og skal spørre noen kollegaer om de kan være OBS på en "grå langhåret katt" også (de er ikke kattemennesker).

Haha, ja. Gidder ikke skrive blåtabby til folk. Er jo ingen som skjønner hva det vil si.

Det er en sterilisert pusejente. Veldig snilt av deg <3

Skrevet

Håper hun kommer hjem igjen før du vet ordet av det.

Vet hvordan det føles når dyrene forsvinner lengre enn anntatt.

• Liker 1
Skrevet

.

Skrevet

Anbefaler deg å melde hun savnet på redd dyra sine sider på facebook, så får flest mulig i riktig området sett det.

Skal holde øyne åpne når jeg er i området.

• Liker 2
Skrevet

Anbefaler deg å melde hun savnet på redd dyra sine sider på facebook, så får flest mulig i riktig området sett det.

Skal holde øyne åpne når jeg er i området.

Har gjort det :) Takk

Skrevet

Vi bor på Nenset, og skal selvfølgelig se etter henne. Håper hun kommer til rette. Får ta noen turer med bikkja bort til kjørbekk, hun gir meg alltid beskjed om det er kattepuser i nærheten:)

• Liker 2
Skrevet

Vi bor på Nenset, og skal selvfølgelig se etter henne. Håper hun kommer til rette. Får ta noen turer med bikkja bort til kjørbekk, hun gir meg alltid beskjed om det er kattepuser i nærheten:)

Setter stor pris på det. Har det innmari vondt nå :s

Skrevet

Setter stor pris på det. Har det innmari vondt nå :s

Skjønner det. Hadde håpet på all den hjelpen jeg kunne fått om hunden min hadde forsvunnet :)

Skrevet

Har du letet langt bortenfor området hennes eks. opp mot klyve? Leste engang at katter ofte har gått for langt når de blir borte så de ikke finner veien hjem.

Skrevet

Har du letet langt bortenfor området hennes eks. opp mot klyve? Leste engang at katter ofte har gått for langt når de blir borte så de ikke finner veien hjem.

Kjører forbi der hver dag, men tenkte å ta en tur og se i skogen der i morgen

Skrevet

Forresten så ville jeg gått rundt og lyttet etter mjauing. Vi har oppleevd det flere ganger at en av våre katter har vært innelåst i naboenes hus/garasje/uthus

AnonymBruker
Skrevet

Forresten så ville jeg gått rundt og lyttet etter mjauing. Vi har oppleevd det flere ganger at en av våre katter har vært innelåst i naboenes hus/garasje/uthus

Og trær. Min satt i ett tre i noen dager. Bare tilfeldigheter som gjorde at vi fant henne fordi hun ga ikke fra seg en lyd der hun satt.

Anonymous poster hash: 6a03b...cb6

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Bare en tanke som plutselig slo meg....

Ikke alle mennesker bruker nettet eller FB.

Har du satt inn annonse i avisene? Annonse med bilde?

Det hender at det er akkurat det som skal til for å få dem som kan ha sett ham, eller faktisk tatt ham inn til å si ifra.

Spesielt eldre mennesker bruker ikke alltid nettet, men de fleste av dem holder en papiravis.

Krysser fingre og de 12 potene her hos oss.

:hug:

• Liker 1
Skrevet

...og mange handler på butikken regelmessig; hva med å henge opp ark med beskrivelse og stort bilde på en slik korktavle som de fleste butikker har...eller spørre pent om å få henge opp på innsiden av døren el.l.?

• Liker 1
Skrevet

Å skriv ut en flyer å legg i postkasser i ett stort område.

Skrevet

Jeg har gjort alt av forslag her. Ikke noe hell enda :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...