AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Har spist salater, kylling, noka milkshake pluss barer, skeiet ut med pizza og brus men bare i små mengder. Før drakk jeg 2 liter pepsi om dagen, spiste chips, småsnop og boller..ekstremt usunt, merker fort forandring når jeg kutter ut brus i de mengdene der..har i tillegg trent, gått turer og jogget. Anonymous poster hash: eef8b...138 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Jeg er ganske sikker på at 2-3 kg av disse er vannvekt. Ellers går du ned for fort og det er ikke verken sunt eller spesielt lurt. Anonymous poster hash: c6957...351 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Har alltid vært slik. Før jeg sluttet å røyke kunne jeg styre det selv. Har gått ned fordi jeg har kuttet ut sukker i mengder, merker det på lårene, magen er ikke oppblåst lenger..så det virker som om kroppen trives. Anonymous poster hash: eef8b...138
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Takk for det, har insett at sukkerforbruket mitt var direkte skadelig, ble slapp. Når jeg går i butikkene "roper" pepsi etter meg..men vet dere hva? jeg bytter det ut med blåbær og jordbær :0) Anonymous poster hash: eef8b...138 2
sophh Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Så flink du er. Har gått ned 3-4 kilo selv, men har brukt mye lengere tid. Vil heller gå sakte, men sikkert ned i vekt, for jeg hadde aldri klart å kutte ut absolutt alt av drittmat og latt det være sånn. Spiser mye godt i helgene, men holder meg unna for mye godteri og snacks i ukedagene. 2
MissPierce Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Jeg går også ned såpass vist jeg er veldig flink en uke, men det er som sagt en del vann. Merker det på ringen min. Når man kutter mat med mye salt og sukker, så forsvinner det mye vann fra kroppen fort Men man merker det fortsatt på klærne Fortsett den gode jobben
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Så flink du er. Har gått ned 3-4 kilo selv, men har brukt mye lengere tid. Vil heller gå sakte, men sikkert ned i vekt, for jeg hadde aldri klart å kutte ut absolutt alt av drittmat og latt det være sånn. Spiser mye godt i helgene, men holder meg unna for mye godteri og snacks i ukedagene. Så BRA! du er kjempeflink du og:) Anonymous poster hash: eef8b...138 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Jeg går også ned såpass vist jeg er veldig flink en uke, men det er som sagt en del vann. Merker det på ringen min. Når man kutter mat med mye salt og sukker, så forsvinner det mye vann fra kroppen fort Men man merker det fortsatt på klærne Fortsett den gode jobben Tusen takk, må bare fortsette da kroppen min ble slapp og jeg sliten for ingenting. Forstår godt at noen synes det går for fort, men uansett er det bedre enn 2 liter pepsi og sjokolade hver dag;) Anonymous poster hash: eef8b...138
MissPierce Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Tusen takk, må bare fortsette da kroppen min ble slapp og jeg sliten for ingenting. Forstår godt at noen synes det går for fort, men uansett er det bedre enn 2 liter pepsi og sjokolade hver dag;) Anonymous poster hash: eef8b...138 Drakk selv alt for mye Pepsi Max, og måtte bare kutte det ut helt. For klarer ikke å bare drikke litt, ikke enda i hvertfall. Helt avhengig Merker jeg har mye mere energi nå
Gjest multibox Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 Har spist salater, kylling, noka milkshake pluss barer, skeiet ut med pizza og brus men bare i små mengder. Før drakk jeg 2 liter pepsi om dagen, spiste chips, småsnop og boller..ekstremt usunt, merker fort forandring når jeg kutter ut brus i de mengdene der..har i tillegg trent, gått turer og jogget. Anonymous poster hash: eef8b...138 Hva er målet ditt? Å bare miste vekt, samme hva det er? Eller er du interessert i å beholde litt muskelatur? Drakk selv alt for mye Pepsi Max, og måtte bare kutte det ut helt. For klarer ikke å bare drikke litt, ikke enda i hvertfall. Helt avhengig Merker jeg har mye mere energi nå Du kan drikke 10 liter pepsi max om dagen uten å gå opp i vekt 1
MissPierce Skrevet 26. mai 2014 #12 Skrevet 26. mai 2014 Du kan drikke 10 liter pepsi max om dagen uten å gå opp i vekt Det kan man, men sunt er det IKKE, og man blir så utrolig oppblåst :/
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #13 Skrevet 26. mai 2014 Hi her Jeg kan ikke drikke brus uten å gå opp i vekt, merker det på hele kroppen men nå har jeg drukket opptil 1-2 liter pepsi/pepsi max sammenhengende i hvertfall 2 år…Det har lagt seg på siden som "håndtak", heldigvis merker jeg stor forandring når jeg kun drikker vann og skummet melk. Overskuddet er tilbake, jeg er ikke så slapp lenger og så er jeg blitt i bedre humør når jeg ser resultater relativt fort. Anonymous poster hash: eef8b...138
Arts Skrevet 26. mai 2014 #14 Skrevet 26. mai 2014 Helt normalt å miste mye vekt i begynnelsen av kalorikutt. Mesteparten er vannvekt, og dette kommer tilbake like fort som det forsvinner. Langvarig vekttap vil gå vesentlig saktere, og jo slankere man blir, jo tregere går det.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #15 Skrevet 26. mai 2014 Hvis dette er vannvekt så lurer jeg på hvorfor jeg merker det det på lår, mage og ansikt- det begynner å bli synlig..det blir uansett langvarig vekttap da jeg har skiftet livstil med både mat og trening, og slik skal det bli Anonymous poster hash: eef8b...138
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #16 Skrevet 26. mai 2014 I dag tidlig var det ytterlige en halv kg, altså ned 5 kg 9 dag, men det er vanlig-regner med der er på igjen i kveld Anonymous poster hash: eef8b...138
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #17 Skrevet 26. mai 2014 Hvis dette er vannvekt så lurer jeg på hvorfor jeg merker det det på lår, mage og ansikt- det begynner å bli synlig..det blir uansett langvarig vekttap da jeg har skiftet livstil med både mat og trening, og slik skal det bli Anonymous poster hash: eef8b...138 Fordi vannvekt også kan ligge utpå huden,så det synes at man mister det også.Du tor vel virkelig ikke at du har miset 5 kilo kroppsfett på litt over en uke? Anonymous poster hash: edae7...0cf
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #18 Skrevet 26. mai 2014 Nei, det tror jeg ikke, men noe det har jeg Anonymous poster hash: eef8b...138
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå