AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Hvis jeg gir bort kontonr. mitt, får de vite hvem som eier kontoen? Anonymous poster hash: 14d09...d84
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Ja de kan finne navnet ditt. Anonymous poster hash: 95dd0...d21
Fortunatus Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Ba om å være "anonym" da jeg gav penger til Filippinene, fikk brev to uker etterpå med oppfordring om å sette inn mer penger. Så ja, de finner fort ut hvem du er.
Guybrush Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Skatteetaten ved våre politikere har sikret deg mot anonymitet. I "fellesskapets" navn.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Ba om å være "anonym" da jeg gav penger til Filippinene, fikk brev to uker etterpå med oppfordring om å sette inn mer penger. Så ja, de finner fort ut hvem du er. Høres ut som om noen prøver og svindle deg. Anonymous poster hash: 5287a...bee
Fortunatus Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Nei, det var brev fra røde kors :-) hvis jeg hadd donerte mer penger kunne jeg skrive det av skatten. Men ja, syns ikke noe om å be meg om mer penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå