Maja04 Skrevet 17. juni 2004 #21 Skrevet 17. juni 2004 Ville bare si at du må passe på at snøringa ikke tar opp for mye plass da slik at vinninga går opp i spinninga
Bokalven Skrevet 17. juni 2004 #22 Skrevet 17. juni 2004 Nah, vet ikke? Noe som holder inne DET MESTE! hehe, sånn skikkelig snøring i ryggen hadde vært kjekt. Hvis det ikke har snoering kan det strengt tatt ikke kalles korsett... Ikke i mine oeyne, i hvert fall. Jeg driver og mekker korsettside, men har ikke kommet saa langt. Har ihvertfall tre linker der: http://corsets.lunacia.net/links.html Secrets i Oslo har ogsaa nettbutikk, og korsettene der er til en veldig grei pris. http://www.secrets.no/subcat.x?cid=23&sid=59
-ida- Skrevet 18. juni 2004 #23 Skrevet 18. juni 2004 frk. lykkelig jeg vil ikke kritisere eller noe men jeg vet fra jeg selv var gravid at det er svært ubehagelig å gå med noe som strammer veldig da, vet ikke om du har tenkt på dette. Jeg fikke kjempevondt i magen etter å ha presset den inn i en for liten bunad da jeg var 3 mnd på vei.
-ida- Skrevet 18. juni 2004 #24 Skrevet 18. juni 2004 Er foresten engig med det som er blitt skrevet tidligere her, det er umulig å finne undertøy til de som skulle ha klemt inn litt her og der. Butikkdamen som hjalp meg ble litt sjokkert over mine ønsker men etter barn er ikke magen i nærheten av det den var for noen år siden, og slett ikke noe å vise frem på bryllupsnatten eller. Så jeg går for hold inn truser jeg og vanlig bh.
Tari Skrevet 18. juni 2004 #25 Skrevet 18. juni 2004 frk. lykkelig jeg vil ikke kritisere eller noe men jeg vet fra jeg selv var gravid at det er svært ubehagelig å gå med noe som strammer veldig da' date=' vet ikke om du har tenkt på dette. Jeg fikke kjempevondt i magen etter å ha presset den inn i en for liten bunad da jeg var 3 mnd på vei.[/quote'] Kaster meg nok en gang på denne jeg, jeg har nevnt det lenger opp her men...Jeg fikk skikkelig vondt i magen etter en hel dag på jobb i en akkurat passe olabukse! Da var jeg bare 3 måneder på vei...Det er veldig synd om du må ut på do og vrenge av deg korsettet utover kvelden.
Gjest Tex Skrevet 19. juni 2004 #26 Skrevet 19. juni 2004 Når man er tre mnd på vei er babyen like stor som en vanlig OB....... Er det så at dere ikke klarer å gå i deres vanlige klær når dere bruker OB...? *forundret*
cecily Skrevet 20. juni 2004 #27 Skrevet 20. juni 2004 jeg fant mitt her her: http://www.ducati.no/comersus/store/comers...p?idCategory=30 Det er det hvite øverst. Var det noe sånt du så etter? Hvor langt ned går denne i ryggen? Var kjempepent korsett, men kjolen min er lav i ryggen.
Martha Stewart Skrevet 20. juni 2004 #28 Skrevet 20. juni 2004 Hvor langt ned går denne i ryggen? Var kjempepent korsett, men kjolen min er lav i ryggen. Den kjolen jeg har sett på er også lav i ryggen, så jeg vil evt trenge et tilsvarende korsett. Fant noen her: Bridesave Her finnes også en del flotte korsetter: Victoria's Secret
Tari Skrevet 21. juni 2004 #29 Skrevet 21. juni 2004 Når man er tre mnd på vei er babyen like stor som en vanlig OB....... Er det så at dere ikke klarer å gå i deres vanlige klær når dere bruker OB...? *forundret* Det er da ikke snakk om hvor stort barnet er, men hvor stor moren har blitt! Dette er veldig forskjellig, og jeg var en av de som fikk mage fort. Og, her er det snakk om korsett for å holde inn magen og det kan vel ikke karakteriseres som vanlige klær?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå