Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere.

Jeg og min kjæreste gjorde det slutt for ikke veldig lenge siden, vi var enige om at det var det beste da vi hadde mye uenigheter og krangling som førte til at forholdet ikke alltid var på sitt beste. Vi har alltid hatt et turbulent forhold, gjort det slutt også funnet tilbake til hverandre osv.

Men denne gangen var vi ( trodde vi ) fast bestemt på at det var helt over..

Vi har nå møttes 3 ganger ute på byen og endt opp med og dra hjem sammen, noe som da igjen resulterte i samleie. Vi prater aldri sammen ellers og ser heller ikke hverandre.

Jeg hater meg selv for at jeg gjør det, men jeg klarer ikke og ikke gjøre det. Da hun fortsatt betyr mye for meg. ( Noe det virker som går begge veier da vi fortsetter med det )

Jeg vil jo egentlig ikke gjøre det, men det skjer alikevell.

Hva skal jeg gjøre?....

Anonymous poster hash: d38d4...ae1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker på meg som at du fortsatt har følelser for denne jenta.

Var det du eller hun som slo opp? Har hun gitt tegn på at hun ønsker deg tilbake?

Dersom svaret er nei på det sistnevnte spørsmålet tolker jeg det som at hun holder deg litt på gress. Ikke bra!

Om svaret er ja, kan du evt. forsøke å prate med henne. Det værste man kan gjøre mot seg selv i en slik situasjon er å havne i en mellomgreie som dere gjør her. Det blir vanskeligere å gå videre, og man tar liksom til takke med det man får. Du MÅ slutte med dette! Ikke møt henne på byen neste gang, og ikke ha sex. Mitt tips er å ikke gå på de plassene du vet hun går på, selv om du kanskje innerst inne ønsker å gjøre det. Gå andre plasser hvor du heller møter andre damer. Det er vanskelig, men du må bare være sterk og holde deg unna.

Lykke til!:)

Skrevet

Hvis dere fortsetter å møte hverandre osv etter det er slutt, tar det lengere tid å komme over hverandre. Så mitt tips er å prøve å la være, med mindre dere vil prøve på nytt da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere kan tilfredsstille hverandre. End of story! Man kan bli seksuelt svært glad i hverandre. Har overhodet ingenting med kjærlighet å gjøre.

Anonymous poster hash: 0c0e3...d43

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Jeg gjorde det slutt med hun, men hun var også enig i at det er det beste, og det er det, det vet jeg også, men samtidig som vi har mye krangling og uenigheter så har vi det utrolig bra sammen ellers! Og jeg tror det er noe av grunnen til at vi alltid møtes igjen.

Det at vi ikke prater noe ellers tror jeg går mest på at ingen av oss tørr, da vi begge egentlig vet det ikke er bra..

Vi har masse felles venner og vi drar som regel på samme utested hver helg.

Jeg er også redd for at hun holder meg på gress som nevnt over her, bare for og "sjekke" om jeg fortsatt bryr meg, men jeg prøver og ikke tenke i de baner da vi har vært igjennom mye sammen og slikt.

Sexen er jo bra, den er grisebra faktisk, det kan jo være grunnen.

Jeg tenker ikke på henne i edru tilstand, når jeg er på jobb og driver med andre ting så har jeg helt "glemt" henne, men så fort vi møtes og begge har promille så blir ting anderledes.

Ekstremt frustrerende..

Skrevet

Ts her.

Jeg gjorde det slutt med hun, men hun var også enig i at det er det beste, og det er det, det vet jeg også, men samtidig som vi har mye krangling og uenigheter så har vi det utrolig bra sammen ellers! Og jeg tror det er noe av grunnen til at vi alltid møtes igjen.

Det at vi ikke prater noe ellers tror jeg går mest på at ingen av oss tørr, da vi begge egentlig vet det ikke er bra..

Vi har masse felles venner og vi drar som regel på samme utested hver helg.

Jeg er også redd for at hun holder meg på gress som nevnt over her, bare for og "sjekke" om jeg fortsatt bryr meg, men jeg prøver og ikke tenke i de baner da vi har vært igjennom mye sammen og slikt.

Sexen er jo bra, den er grisebra faktisk, det kan jo være grunnen.

Jeg tenker ikke på henne i edru tilstand, når jeg er på jobb og driver med andre ting så har jeg helt "glemt" henne, men så fort vi møtes og begge har promille så blir ting anderledes.

Ekstremt frustrerende..

Vi kan hjelpe deg med råd og tips TS, men motivasjonen må du hente selv. Du vet hva som bør gjøres. Så alternativene er jo;

1. Ikke gå på samme plass som henne (selv om dere har felles venner)

2. Dersom du går på samme plass med promille må du klare å holde deg såpass i skinnet at dere ikke ender opp hjemme. (Bestem deg på forhånd, avtal med en kompis at han følger med, evt. snakker deg til fornuft dersom du skulle få lyst til å ta henne med hjem.)

Dersom du vet at alternativ 2 blir vanskelig å gjennomføre bør du gå for alternativ 1. Men til syvende og sist er det kun din egen motivasjon dette kommer an på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Takker så mye for råd, det hjelper faktisk! :)

Vi begge syns det er synd at ting ble som det ble men innerst inne så vet vi egentlig at det er det beste.

Ting skal jaggu ikke være lett..

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna om dere ikke vil gjøre til kompliserte. Savn er helt normalt etter et brudd, og om dere er med hverandre kan det lett resultere i kos eller sex. Men savnet betyr ikke at det var feil å gjøre det slutt. Det blir bedre etterhvert, men vil råde dere til å holde avstand frem til savnet er borte :)

Anonymous poster hash: 1e31c...b6c
AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen....

Nå skjedde det igjen, fra onsdag til søndag forrige uke så hang vi sammen, vi oppfører oss som kjærester men er jo langt i fra det, vi dro på byn i oslo fredag og lørdag, endte opp sammen i samme seng ( ikke noe samleie denne gang pga "that time of the month" ) Vi tusler rundt og holder hender, kysser, klemmer på hverandre. Men kun etter x antall øl.

Jeg tjener meget godt til og være så ung som jeg er, og jeg har alltid tatt ( og tar fortsatt ) regninga, 4 tusen kroner på 3 dager, bare på "tull" egentlig.

Hun tilbyr seg og betale, og spanderer jo på meg og... Men hun sliter med penger og det gjør ikke jeg... Så jeg betaler automatisk, da jeg har mulighet til det..

Nå går jeg og gruer meg til helga, for hvis hun spørr om vi skal møtes, så tror jeg ikke jeg klarer og si nei....

Gud jeg har et problem ass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...