Gjest kath Skrevet 16. juni 2004 #1 Del Skrevet 16. juni 2004 jeg har funnet ut at "håndtakene" mine ikke er lett å få bort,jeg ser at magen blir flatere men likevel sitter det på siden der..skulle så gjerne fått noen råd på hvordan man trener bort de.. ikke særlig fint med side flesk som henger over buksekanten.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 16. juni 2004 #2 Del Skrevet 16. juni 2004 I og med at det ikke er mulig å punktforbrenne, må du trene mer generell fettforbrennende trening (løp, gå raskt el.). Hvis du er veldig ung, er det også sannsynlig at du bruker for liten størrelse i bukse... Og nei, det var ikke ment spydig - jeg ser bare så ufattelig mange slanke unge jenter om dagen, som har flesk tytende ut over bukselinningen - selv om de egentlig ikke har noe flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kath Skrevet 16. juni 2004 #3 Del Skrevet 16. juni 2004 hehe..vet hva du mener,men jeg prøver å være bevist på det. det re bare så frustrerende å se at de ikke forsvinner jeg trener mye så det er litt rart.. vil ikke ha håndtak!!! :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 16. juni 2004 #4 Del Skrevet 16. juni 2004 Hvordan trener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kath Skrevet 16. juni 2004 #5 Del Skrevet 16. juni 2004 jeg trener mye dans eller step timer på sats liker jeg godt.også prøver jeg å få med meg noen stram opp timer altså styrke timer,kunne kanskje vært flinkere med styrken.. er det kondisjons treningen som er viktigst for å forbrenne fettet. hvilke øvelser er best for "håndtakene" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 16. juni 2004 #6 Del Skrevet 16. juni 2004 Du MÅ trene fettforbrennende (kondisjonstrening, som du sier) for å få bort fettlaget. Du sier ikke noe om hvor lenge du trener, eller ofte. Det har stor betydning - hvis du forteller litt mer om hvordan du trener, er det lettere å finne ting du kan forbedre. Hvordan står det til med kostholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 16. juni 2004 #7 Del Skrevet 16. juni 2004 På treningssentre er det sånne benker der man kan trene rygg, men oxo trene "håndtakene" i sia I steden for å legge deg fremover med ansiktet ned, så legger du deg sidelengs. Så løfter du deg opp og slipper deg rolig ned igjen 10-15 ganger. Så tar du andre siden, 3 ganger pr side. En annen mulighet er å trene siden på den sidelengse magemuskel-maskinen. Der har du en sånn pute inntil brystet, holder fast i håndtakene og svinger den til siden. Du må selvfølgelig trene fettforbrennende kondisjonstrening, men jeg synes det er viktig med styrketrening i tillegg og disse øvelsene er effektive for å få stramma opp håndtakene. Håper der vaqr til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 16. juni 2004 #8 Del Skrevet 16. juni 2004 Nja, du får jo ikke "strammet opp håndtakene". Du får helt klart strammet opp musklene under fettet (håndtakene), men selve håndtakene må - som du også sier Lilleulv - fjernes med fettforbrennende trening. (er klar over at du skrev dette Lilleulv, men poengterer bare at det ikke hjelper med styrke for å få bort det overflødige fettet.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kath Skrevet 16. juni 2004 #9 Del Skrevet 16. juni 2004 3 ganger i uken prøver jeg fast å holde,da blir det alltid at jeg går på time( så 60 min pr gang)burde jeg trene lenger eller oftere?? jeg har vært opptatt av kondisjons trening mest,fordi jeg ønsker å få bort ekstra fettet på magen. skal det være likt med kondisjon og styrke? kostholdet er vel så som så kan jeg innrømme,syntes det er vanskelig å spise det riktige,blir ofte det jeg har der og da.blir nok også litt for mye snop,men prøver å skjerpe meg der er det sånn at du må ha et veldig nøye kosthold(vet mat er viktig) men er det det viktigste,eller kan man miste vekt hvis man er flink til å trene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 16. juni 2004 #10 Del Skrevet 16. juni 2004 OK. 1 times kondisjonstrening 3 ganger i uka høres greit ut. Dette kommer selvsagt også an på en hel masse, men det er vanskelig å gi råd om over nett (mulig andre her kunne gitt råd om puls etc.). Men, det jeg ser, er jo at du må legge om kostholdet ditt. "Litt for mye snop" er sannsynligvis skyld i håndtakene dine. Kutt ut godteri og brus, spar dette til èn dag i uka. Spis ofte, og heller mindre posjoner. Ja, kosthold er veldig viktig - med mindre du trener sinnsykt mye. Legg om kostholdet ditt, og jeg tror du vil komme langt på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kath Skrevet 16. juni 2004 #11 Del Skrevet 16. juni 2004 tusen takk for hjelpen hvertfall,satte veldig pris på rådene og informasjonen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 16. juni 2004 #12 Del Skrevet 16. juni 2004 Bare hyggelig, lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 16. juni 2004 #13 Del Skrevet 16. juni 2004 Du burde nok legge inn litt mer styrketrening i tillegg. Over tid vil du da bygge muskler som både gjør at du virker strammende, og har den effekten at forbrenningen din blir høyere, slik at du kan spise mer enn før uten å legge på deg. Ellers anbefaler jeg timer på SATS (høres ut som du går på SATS) som Stram Opp2, der det er 50/50 med styrke og utholdenhet, styrke i sal, og mage/rygg-modul som et tillegg til kondisjonstreningen. Trener du bare aerobic, kan du ende opp med å legge på deg; dette er faktisk noe man kaller "chunky aerobics instructor syndrome", fordi man neglisjerer styrketreningen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 16. juni 2004 #14 Del Skrevet 16. juni 2004 dette er faktisk noe man kaller "chunky aerobics instructor syndrome"' date=' fordi man neglisjerer styrketreningen.[/quote'] Kan du fortelle litt mer om dette..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå