AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Jeg er forrvirret, og har nok tenkt litt for mye over dette i det siste så det blir et helt sammensurium av tanker og jeg vet ikke riktig opp/ned på det lenger. Men kan dere hjelpe meg og liste opp noen tegn osv på at en person er interessert i en? Anonymous poster hash: 8f59f...06e
Gjest Runforit Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Om noen er interessert så vil de ha mye kontakt, være sammen med deg ofte og ikke la deg gå rundt å lure om de er interessert. 4
Wiola Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Nå vet jeg ikke om dette er en person som du allerede dater, men antar at det er det? Tegn som jeg tolker som interesse er blant annet; - At personen tar initiativ til å finne på ting (utenom sofakos vel og merke) - At det ikke går for lang tid mellom de gangene vi ses. - At jeg får random meldinger ila dagen som viser at han tenker på meg (ikke et must, men det viser iallefall interesse som jeg synes er hyggelig dersom jeg selv er interessert). - At du personen inviterer deg til å møte omgangskretsen ( Spørs hvor lenge dere har datet) -Du merker at personen ønsker å bruke mye tid sammen med deg. Alt i alt merker jeg det i handligene personen gjør. Jeg tror det er viktig å skille mellom ord og handlig, for en person kan si mye rart, men allikevel opptre anderledes. Så dersom ord avviker fra handling ville jeg vært litt var på dette. Dersom dere har data en stund, og du fremdeles føler deg usikker kan du jo kanskje ta det opp med vedkommende ved å spørre noa a la " Hva tenker du om oss, og er du interessert i å fortsette å møtes?". Trenger ikke være lagt opp som et definisjonsspørsmål, men mer for å skjønne hva personen tenker og om vedkommende er videre interessert i å fortsette å bygge på det dere allerede har. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Er det alt? Hva hvis man av ulike grunner ikke kan sees så ofte, er det andre tegn man burde se etter? Anonymous poster hash: 8f59f...06e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Nå vet jeg ikke om dette er en person som du allerede dater, men antar at det er det? Tegn som jeg tolker som interesse er blant annet; - At personen tar initiativ til å finne på ting (utenom sofakos vel og merke) - At det ikke går for lang tid mellom de gangene vi ses. - At jeg får random meldinger ila dagen som viser at han tenker på meg (ikke et must, men det viser iallefall interesse som jeg synes er hyggelig dersom jeg selv er interessert). - At du personen inviterer deg til å møte omgangskretsen ( Spørs hvor lenge dere har datet) -Du merker at personen ønsker å bruke mye tid sammen med deg. Alt i alt merker jeg det i handligene personen gjør. Jeg tror det er viktig å skille mellom ord og handlig, for en person kan si mye rart, men allikevel opptre anderledes. Så dersom ord avviker fra handling ville jeg vært litt var på dette. Dersom dere har data en stund, og du fremdeles føler deg usikker kan du jo kanskje ta det opp med vedkommende ved å spørre noa a la " Hva tenker du om oss, og er du interessert i å fortsette å møtes?". Trenger ikke være lagt opp som et definisjonsspørsmål, men mer for å skjønne hva personen tenker og om vedkommende er videre interessert i å fortsette å bygge på det dere allerede har. takk for fint svar Wiola Anonymous poster hash: 8f59f...06e
Gjest brutal_mann Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Er det alt? Hva hvis man av ulike grunner ikke kan sees så ofte, er det andre tegn man burde se etter?Anonymous poster hash: 8f59f...06e At vedkommende unngår deg.
flinkeceline Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Er det alt? Hva hvis man av ulike grunner ikke kan sees så ofte, er det andre tegn man burde se etter?Anonymous poster hash: 8f59f...06e Vel du kan jo alltids sende en sms og spørre hvordan det går med personen. Får du svar rimelig kjapt vet du at personen har litt prioritet på kornet.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 Min fyr ( er i mellomfasen ) er ikke flink med ord, men viser det ved å bruke mye tid med meg. Anonymous poster hash: 235eb...610
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 At vedkommende unngår deg. Utdyp! Anonymous poster hash: a5511...469 1
Gjest brutal_mann Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Utdyp! Anonymous poster hash: a5511...469 Om jeg merker at jeg liker en person ekstra godt så unngår jeg vedkommende så godt jeg kan. Jeg tar aldri initiativ og er reservert i min oppførsel. Du ser, det finnes mennesker i verden som er såpass sosialt skadet at de unngår for nære relasjoner for en hver pris Poenget mitt er uansett at hvis du virkelig vil vite om noen er interessert i deg så må du tørre å stille spørsmålet direkte. Det finnes mange små hint som kan gi en pekepinn på hvor landet ligger, men for å vite så må en ha direkte konfrontasjon. Mennesker og følelser har en tendens til å ikke være rasjonelt i perioder.
flinkeceline Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 Min fyr ( er i mellomfasen ) er ikke flink med ord, men viser det ved å bruke mye tid med meg. Anonymous poster hash: 235eb...610 Ja, er flere måter å vise interesse på. Ikke bare ord, men også kroppspråk og generell oppførsel spiller inn. Ofte ser jeg gutter enten miste noe foran meg eller gjøre noe annet dumt som gjør at jeg fanger oppmerksomheten. Jeg ser jo åpenbart dersom de er keene for øynene juger aldri. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #12 Skrevet 25. mai 2014 Om jeg merker at jeg liker en person ekstra godt så unngår jeg vedkommende så godt jeg kan. Jeg tar aldri initiativ og er reservert i min oppførsel. Du ser, det finnes mennesker i verden som er såpass sosialt skadet at de unngår for nære relasjoner for en hver pris Poenget mitt er uansett at hvis du virkelig vil vite om noen er interessert i deg så må du tørre å stille spørsmålet direkte. Det finnes mange små hint som kan gi en pekepinn på hvor landet ligger, men for å vite så må en ha direkte konfrontasjon. Mennesker og følelser har en tendens til å ikke være rasjonelt i perioder.men det er kanskje ikke det vanligste å ta fullstendig avstand hvis man er betatt.Anonymous poster hash: 8f59f...06e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #13 Skrevet 25. mai 2014 Om jeg merker at jeg liker en person ekstra godt så unngår jeg vedkommende så godt jeg kan. Jeg tar aldri initiativ og er reservert i min oppførsel. Du ser, det finnes mennesker i verden som er såpass sosialt skadet at de unngår for nære relasjoner for en hver pris Poenget mitt er uansett at hvis du virkelig vil vite om noen er interessert i deg så må du tørre å stille spørsmålet direkte. Det finnes mange små hint som kan gi en pekepinn på hvor landet ligger, men for å vite så må en ha direkte konfrontasjon. Mennesker og følelser har en tendens til å ikke være rasjonelt i perioder. Takk for svar! Har du tips til hvordan å best nå inn til en slik person? Være direkte eller ta det rolig?Anonymous poster hash: a5511...469
flinkeceline Skrevet 25. mai 2014 #14 Skrevet 25. mai 2014 men det er kanskje ikke det vanligste å ta fullstendig avstand hvis man er betatt.Anonymous poster hash: 8f59f...06e Enkelte folk har jo dette flaut-beinet som gjør at de oppfører seg helt merkelig i forhold til hvordan de er til vanlig.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. mai 2014 #15 Skrevet 26. mai 2014 Takk for svar! Har du tips til hvordan å best nå inn til en slik person? Være direkte eller ta det rolig?Anonymous poster hash: a5511...469 Tid. Mye tid. Det tar lang tid, ofte måneder, med en stabil strøm med bekreftelse før vedkommende tør tro på at du er oppriktig interessert. Faren er jo at det kan være, tror jeg, vanskelig å skille disse introverte fra de uinteresserte.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. mai 2014 #16 Skrevet 26. mai 2014 men det er kanskje ikke det vanligste å ta fullstendig avstand hvis man er betatt.Anonymous poster hash: 8f59f...06e Helt riktig, det er ikke det vanligste. Men, leser du tråder her inne så vil du se at dette er ikke helt uvanlig heller. Folk som forelsker seg blir helt kokko i hodet og oppfører seg alt annet enn rasjonelt.
Apehjerne Skrevet 26. mai 2014 #17 Skrevet 26. mai 2014 Om noen er interessert så vil de ha mye kontakt, være sammen med deg ofte og ikke la deg gå rundt å lure om de er interessert. Ikke nødvendigvis. Jeg kan bli det motsatte
Apehjerne Skrevet 26. mai 2014 #18 Skrevet 26. mai 2014 Om jeg merker at jeg liker en person ekstra godt så unngår jeg vedkommende så godt jeg kan. Jeg tar aldri initiativ og er reservert i min oppførsel. Du ser, det finnes mennesker i verden som er såpass sosialt skadet at de unngår for nære relasjoner for en hver pris Poenget mitt er uansett at hvis du virkelig vil vite om noen er interessert i deg så må du tørre å stille spørsmålet direkte. Det finnes mange små hint som kan gi en pekepinn på hvor landet ligger, men for å vite så må en ha direkte konfrontasjon. Mennesker og følelser har en tendens til å ikke være rasjonelt i perioder. Det kan jeg også finne på å unngå personen. Jeg blir litt careface og vil ikke at personen dkal vite at jeg er såpass interessert. Jeg føler jeg mister kontroll over situasjonen om jeg viser stor interesse for personen
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #19 Skrevet 26. mai 2014 Tid. Mye tid. Det tar lang tid, ofte måneder, med en stabil strøm med bekreftelse før vedkommende tør tro på at du er oppriktig interessert. Faren er jo at det kan være, tror jeg, vanskelig å skille disse introverte fra de uinteresserte. Takk for svar! Ja, det er veldig vanskelig å skille! Jeg er for tiden interessert i en som jeg er skikkelig usikker på. På fylla er det alltid han som tar kontakt og han vet jeg er interessert, men det er så vanskelig å vite om han liker meg... Får signaler både den ene og den andre veien. Men jeg skulle tro han hadde unngått meg helt, viss han ikke er interessert. Eller...?Anonymous poster hash: a5511...469
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #20 Skrevet 26. mai 2014 Det kan være et veldig sammensatt problem fordi ofte ser du at interessen svinger fra max interessert til et forduftende lite blikk. Det er hva du gjør med oppmerksomheten du får som teller. Jenter har jo dette med at de eier retten til å si ja-nei til sex så er jo ofte dette som er gulroten for menn da. Derfor ser du ofte kvinner på byen spille på sex for det er hva som funker. Jeg har sett menn gjøre de mest utrolige ting for et ligg. Anonymous poster hash: 7b583...b91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå