Frk. Lykkelig Skrevet 16. juni 2004 #1 Skrevet 16. juni 2004 Er det noen som kan hjelep meg med linker til sanger som passer seg på bryllupsfesten? Det jeg har funnet er bare linker til personer som lager sanger til deg mot betaling. Budsjettet er allerede overskredet, så har verken råd eller tid til å betale for å få sanger. Kunne tenkt meg 2-3 sanger (gjerne morsomme) som kan brukes underveis i middagen. Har bare en jeg holder på med selv til brudgommen.... Av ulike omstendigheter blir det færre taler enn normalt i et bryllup, så sanger hadde absolutt vært bra. Av taler tror jeg bare det blir brudgommens og forloverenes taler. Gifter meg forresten om 9 dager - 25. juni
Gjest gjest1 Skrevet 16. juni 2004 #2 Skrevet 16. juni 2004 Eg har nett levert ei biblioteks-bok som eg tru heitte "sanger til festen", eller noko. Mye brukbart der, spør etter den på biblioteket ditt du!
Augustbrud02 Skrevet 17. juni 2004 #3 Skrevet 17. juni 2004 Denne hadde vi utpå kvelden, og denne er jo morsom iallfall: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...p=352720#352720
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå