AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Har vært sammen med sambo i 6 år og har et barn på 4år sammen. Har det fint i hverdagen, krangler sjelden, han hjelper til hjemme osv men utenom det så er det lite lidenskap igjen mellom oss... Han kysser meg kanskje en gang i mnd, og da er det bare sånn lett på leppene, jeg har prøvd lenge å hinte spørre og mase men gitt litt opp for halve poenget med å bli kysset forsvinner jo når personen himler med øya fordi han "må" gjøre det... Kan ikke huske sist jeg fikk et kompliment av han, uansett hvor mye jeg pynter og ordner meg til noe så sier han aldri et pip om at jeg er fin osv Sexlivet er greit for hans del tror jeg, prøver ut ting og har sånn sett bra sex men null lidenskap, selv ikke under sex eller forspillet kysser han meg engang, kan trygt si at sexen vår ikke går under kategorien "make love"... Selv om jeg har sagt at jeg savner den delen av sexlivet... Kan ikke huske sist han la armen rundt meg, holdt meg i hånda, holdt rundt meg eller ga meg en klem på eget initiativ, jeg må spørre han i såfall om jeg kan få en klem før han drar f.eks og da får jeg en to sekunders klem med hengslete armer fra han... Vi har jo en bra hverdag sammen hvor vi fungerer godt som samboere og foreldre, og jeg vet han er glad i meg... Men er det normalt at lidenskapen forsvinner såå totalt? Er det bare slik det er for alle etterhvert? Tenker jo tanken iblandt på å gå fra han, å finne en som viser meg kjærlighet, men så tenker jeg at det sikkert ikke er mulig å få i pose og sekk og at jeg burde være glad for at hverdagen er behagelig istedenfor...Anonymous poster hash: 1e1b2...02b
ekkoet Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Hva gjør du? Tar du initiativ av og til, eller går du og venter på ham? 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Er litt i samme situasjon. Men vi holder på å løse det, har snakket mye om det. Jeg har også tenkt tanken på å gå.... Men hverdagen er veldig behagelig og enkel da.Anonymous poster hash: 01e83...52e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Håper vi aldri får det slik.. Vi har vært sammen bare 3 år da. Men vi kysser, klemmer og koser på begges initiativ hver dag ... Kunne ikke vært i et forhold uten det. Anonymous poster hash: a24ac...446
mylittleangel Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 (endret) ... Endret 26. mai 2014 av mylittleangel
Catbert Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Min sambo tar ikke alltid initiativ til kyss, men hvis jeg kysser han gjengjelder han alltid. Hvis ikke hadde jeg blitt veldig lei meg tror jeg. Mennesker trenger jo å føle seg elsket og beundret av sin kjære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå