Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen to år. Mye frem og tilbake de siste månedene med krangling og uenigheter.. Vi bestemte oss for å prøve å bli flinkere til å prate om problemene, noe vi har greid ganske så bra!

Men: jeg får så blandede følelser på hvor jeg har han nå. Vi er ikke offentlige, møter kun noen få i vennekretsen min sammen, ikke venner på fb.. Vi legger ikke noe særlig planer sammen heller. Sånn har det vært 6måneder nå.

Derimot ringer han og sender meldinger flere ganger om dagen, noen ganger kjærlighetserklæringer, andre ganger helt hverdagslige ting. Han vil ofte være med meg, nesten hver dag. Og de gangene han er ute, ringer han meg ofte flere ganger.

Jeg er redd for å ta samtalen, vet ikke hva jeg skal si, siden jeg er litt usikker selv..

Hva gjør jeg? Hvorfor tar ikke han steget? (Han tar det meste av initiativ )

Anonymous poster hash: 3c0af...13f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å skrive hovedgrunnen for spørsmål! Han spurte rett ut i går om jeg ikke ville møte han for å kose litt.. Ble litt snurt, så jeg svarte et litt "nei, passer ikke"

Vil han ha meg helt eller er jeg bare grei å ha?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høyrast veldig kjent ut! Dreiv på sånn i 5 år før eg ikkje gadd meir, skulle skjønt det lenge før! Om det er så usikkert, og han ikkje vil vere venn med deg på face eingong, då skjuler han nåke. Holder på med andre samtidig osv.. (Vil eg tru) Ikkje bry deg meir om han, han er tydeligvis ikkje nåke å samla på. Finn deg ein bedre ein :)

Anonymous poster hash: 7d5ba...f11

AnonymBruker
Skrevet

Høyrast veldig kjent ut! Dreiv på sånn i 5 år før eg ikkje gadd meir, skulle skjønt det lenge før! Om det er så usikkert, og han ikkje vil vere venn med deg på face eingong, då skjuler han nåke. Holder på med andre samtidig osv.. (Vil eg tru) Ikkje bry deg meir om han, han er tydeligvis ikkje nåke å samla på. Finn deg ein bedre ein :)

Anonymous poster hash: 7d5ba...f11

Jeg har tenkt tanken, men han er nesten med meg hver dag, bortsett fra dagene han jobber natt eller jeg ikke kan, han ringer hver kveld/natt.. Skjønner det bare ikke og vet ikke hva jeg skal si til han om det heller.. Er veldig dårlig på å ta opp vanskelige ting (jeg)

Skrevet

Hvorfor kan du ikke spørre han rett ut? Gjerne face to face. Møt ham uten å kose, også kan du bare spørre ''oi, jeg kom på noe. hvorfor er vi ikke venner på face?'', kommer han med en dårlig unnskyldning så kan du bare si ''du er sikkert gift og har 15 barn'', med en slik tullete tone. Så kan du bare ta samtalen derfra og spørre rett ut hva det er han vil med deg. om det bare er for kos, så fortell ham at du ikke er interessert i det samme, også bare stikker du. Det er ikke verre enn det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke spørre han rett ut? Gjerne face to face. Møt ham uten å kose, også kan du bare spørre ''oi, jeg kom på noe. hvorfor er vi ikke venner på face?'', kommer han med en dårlig unnskyldning så kan du bare si ''du er sikkert gift og har 15 barn'', med en slik tullete tone. Så kan du bare ta samtalen derfra og spørre rett ut hva det er han vil med deg. om det bare er for kos, så fortell ham at du ikke er interessert i det samme, også bare stikker du. Det er ikke verre enn det?

Vi har hatt hverandre på fb før, jeg slettet han etter en stor krangel som endte opp at vi ikke pratet sammen på litt over en uke.. Jeg så på det litt som ferdig da, men så kom han og ville klarere det. Vi har som sagt kjent hverandre lenge og har møtt alt av familier og venner før, men ikke nå på 6måneder.. Noe jeg syntes er rart da

Skrevet

Vi har hatt hverandre på fb før, jeg slettet han etter en stor krangel som endte opp at vi ikke pratet sammen på litt over en uke.. Jeg så på det litt som ferdig da, men så kom han og ville klarere det. Vi har som sagt kjent hverandre lenge og har møtt alt av familier og venner før, men ikke nå på 6måneder.. Noe jeg syntes er rart da

Åja, så dere har en historie sammen? Vel, da er det bare å fortelle ham at du ikke lenger vet hvor du har ham og gjerne vil få klarhet i det. Sannheten er at uansett hvor mye enten vi eller du spekulerer rundt dette, så er det kun han som sitter igjen med svaret :)

AnonymBruker
Skrevet

Åja, så dere har en historie sammen? Vel, da er det bare å fortelle ham at du ikke lenger vet hvor du har ham og gjerne vil få klarhet i det. Sannheten er at uansett hvor mye enten vi eller du spekulerer rundt dette, så er det kun han som sitter igjen med svaret :)

Ja, du har rett hehe.. Takk for svar, skal kvinne meg opp💪

Skrevet

Ja, du har rett hehe.. Takk for svar, skal kvinne meg opp

Haha, likte det uttrykket veldig godt. Kvinn deg opp, Kvinne! :fnise: Lykke til :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...