Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som får dårlige vibber av dette?

Vet at 80-talls er inn, men det blir litt i overkant for meg. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt grusomt :kvalm:

Skrekk å gru - noen tingburde gjemmes å aldri tas frem igjen :roll:

Skrevet

Nå ble jeg litt redd.. og mest redd ble jeg av at jeg tenkte: Hm... de var kanskje ikke så gær'ne de der... :o

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg kommer ikke til å kjøpe disse nei.. :wink: Men må innrømme at jeg hadde noe lignende da jeg var barn... :roll: .... Men det er lenge siden..

tusjen

Skrevet

Kommer ikke til å kjøpe de, selv om skoene gir meg gode vibber..

Husker jeg fikk disse, Catalinajakke og spider bukse til jeg skulle på Gothia cup. Mine "beste" venniner var grønne av missunelse for jeg hadde spart mine klær, mens de hadde begynnt å bruke sine. De har fortallt meg i senere tid at de hadde planer om å klippe av "duskene" når jeg sov... :ler::ler: Et lite innblikk i *Shira*'s barndom...

Gjest gjesta
Skrevet
:ler: De skoene gir meg også gode vibber. Forbinder de med tidlig åttitalls - mens jeg fremdeles var et barn og ikke en skranglete tenåring med hvit lebestift og rufset hår. I de rette fargene kunne jeg kanskje hatt slike den dag i dag....
Gjest Odense
Skrevet

Likte skoene, synest de var kjempe søte! kommer til å kjøpe meg noen slike :-)

Gjest Fraggel
Skrevet

MOKASINER.

Blodharry, og ufattelig stygt. :ler: :o

Skrevet

Husker at mine var hvite. Mimre mimre.

Skrevet

He he jeg hadde også mokasiner, i flere varianter og farger. Tror aldri jeg kommer til å like det igjen, synes det er og blir ulekkert... De var i hvert fall gode å gå i minnes jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

hahaha, hvis noen er villig til å betale over 2000 kroner for de her, da har de altfor mye penger :ler:

Skrevet

Jeg hadde eksakt slike indianersko(som vi kalte det) i hvite... Det var på begynnelsen av åttitallet engang..

Jeg hadde IKKE kjøpt de nå..JEEZ :o

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tro det eller ei...de er på veg tilbake. Så masser av denne typen mokasiner i New York for ett par uker siden. Kanskje mer aktuelt for de av oss som ikke var på banen "første gang de var på moten."

Skrevet
:kvalm: VONDE minner. Mamma prakket på med lys mint grønne da jeg var liten. :oops:
Skrevet

bare vent, dere blir vant til det.. de er jo på en måte lik ballerinaskoene..

Skrevet

Jadda, hadde slike jeg også, flere par utover åttitallet. Får frysninger når jeg ser en del av klærne, skoene, hårfrisyrene! :hår: som vi hadde den gang. Og så hvite lepper, siste hyl da jeg gikk på ungdomsskolen. :kvalm:

Men godt mulig vi blir vant til synet etterhvert og plutselig er oppstæsja etter alle 80-tallets regler

*grøsse*

Skrevet

Det hjelper altså ikke hvor lenge jeg venter her. Disse hverken har jeg lyst eller kommer jeg til å venne meg til. Been there done that og som noen andre skriver i tråden så er det kanskje mer aktuelt for de som ikke har opplevd denne moten før. Jeg husker i allefall veldig godt mine hvite mokkasiner! *grøsse*

Jennifer

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde slike røde mokkiser i skinn med perler på.

Skal jammen meg kjøpe et par igjen.

Hippe sko!

Skrevet

Huff, jeg synes det var skrekkelige på 80-tallet og de er sannelig ikke noe bedre i dag. :-?

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg syns de er litt söte! vet at det er skikkelig flashback, men vet at halve kvinnebefolkningen i norge etterhvert vil synes de er kule...igjen.. Så det er bare å vente å se :)

Men man vet jo aldri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...