Imax Skrevet 16. juni 2004 #1 Del Skrevet 16. juni 2004 Dere kjenner vel Steve Irwing. Her kan dere lese siste historie fra hans side. Til og begynne med syntes jeg fyren var underholdende og morsom, og han gjør sikker mye bra for dyr også, men jeg synes faktisk en del ting han gjør ikke er spesielt dyrevennlig. F.eks. skal han alltid løfte opp slanger, det må jo være en stressende situasjon for dem. Det gjelder jo også andre ville dyr som betegnes som farlig, da skal han alltid gå veldig nære, og jeg opplever det faktisk som dyreplaging (ikke av verste sort, men likevel), for det er helt klart at dyrene blir stressa og går til angrep pga det. Kunne han ikke nøyd seg med å se på dyrene f.eks.? Hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. juni 2004 #2 Del Skrevet 16. juni 2004 Synes det virker som om denne fyren rett og slett er gal. Jeg har sett noen av prgrammene hans, det ser ikke ut til at han behandler dyrene særlig bra. Jeg tor denne mannen bare er ute etter berømmelse, at han trenger disse "kickene" når han gjør farlige ting. Trodde faktisk han var død, hørte av noen venner av meg at han ble spist av en krokodille Det hadde vel egentlig vært til pass for han :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 16. juni 2004 #3 Del Skrevet 16. juni 2004 Tror det er en annen sånn "krokodille/slange" mann på TV som døde. Det hart jeg blitt fortalt - men ikke Steve. Da han tok med sin egen baby under armen for å¨mate krokodillene fikk jeg sjokk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 16. juni 2004 #4 Del Skrevet 16. juni 2004 Når han alltid sier "DANGER, DANGER, NEVER do this!", og så snur seg rett rundt og gjør det selv, da er man i alle fall ikke den største pedagogen... Det er tross alt barn som ser på det programmet. Hadde jeg bodd i Australia så hadde ikke mine barn fått se det programmet før de var konfirmert i alle fall, kanskje ikke engang før de var blitt en sånn ca. 32. At han plager dyrene er vel opplagt. Det eneste fine med det er at han risikerer at de tar igjen en vakker dag. Det hadde på en måte vært enda verre å løpe rundt og slenge på en koala eller en vombat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 16. juni 2004 #5 Del Skrevet 16. juni 2004 Jeg synes fyren er forferdelig masete og rimelig gal, men har aldri tenkt på dyrene han behandler. Men når det sies, så må jeg vel være enig i at han ikke akkurat har dyret i fokus, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 16. juni 2004 #6 Del Skrevet 16. juni 2004 Har lest et sted at mange av situasjonene om oppstår er planlagt. De legger ut en slange der og der osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 16. juni 2004 #7 Del Skrevet 16. juni 2004 Har lest et sted at mange av situasjonene om oppstår er planlagt. De legger ut en slange der og der osv... Joa, men er det mer dyrevennlig av den grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 16. juni 2004 #8 Del Skrevet 16. juni 2004 Joa, men er det mer dyrevennlig av den grunn? Nei -helt klart ikke. Jeg liker ikke programmene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 16. juni 2004 #9 Del Skrevet 16. juni 2004 Helsprø fyr spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betty boo Skrevet 17. juni 2004 #10 Del Skrevet 17. juni 2004 synes han plager dyra.han kan ikke bare fortelle og observere dem på avstand,som de gjør i de fleste naturprogrammer. sjekk ut en south park episode der de gjør narr av ham.den er morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. juni 2004 #11 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg synes fyren er forferdelig masete og rimelig gal' date=' men har aldri tenkt på dyrene han behandler. Men når det sies, så må jeg vel være enig i at han ikke akkurat har dyret i fokus, nei.[/quote'] Enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå