Gå til innhold

Han lover og lover, jeg ender opp like skuffet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og min samboer, skuffer meg om og om igjen..
Hele tiden får han dårlig samvittighet for at han aldri setter av tid til meg(sier han) og kommer med forslag, eksempel "i morgen så skal jeg ta deg med på kino å se den filmen ...." , "i morgen så kan vi dra å gjøre det ....." hele tiden slik , hva skjer ....
nei, han er i et annet miljø enn meg, han har kun venner som ruser seg å ender opp med å sitte hos de hver eneste gang han har lovet å gjøre noe med meg. Han ruser seg ikke på piller å slik som de andre, men hasj, men jeg som ikke røyker det selv osv syns det er veldig vanskelig å "holde ut med"....

Jeg trodde han oppriktig ble lei seg å skuffet over seg selv før når han så at han ikke prioriterte meg, men nå .... nei fyfaen må jeg bare si, jeg er så lei!

Er det noe fremtid med en slik fyr? Jeg klarer nemlig ikke se for meg noe fremtid med han....Han ødelegger hele forholdet vårt....

Anonymous poster hash: 824dd...f8c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ingen fremtid. Dump han før du finner deg i større problemer pga han.

• Liker 3
Gjest brutal_mann
Skrevet

En rusmisbruker som aldri holder ord? Her bør du dumpe og komme deg videre med livet ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ingen fremtid. Dump han før du finner deg i større problemer pga han.

Føler jeg allerede har latt det skje, han har ordentlige problemer med sinnet sitt osv når vi krangler, har skjedd at han har dyttet meg , spyttet på meg +++ .... føler meg egentlig 0 verdt å føler meg knust her jeg sitter i dag.

TS

Gjest Chloe87
Skrevet

Eksen min du har blitt sammen med? Hate to say it, men jeg tror dessverre han er mer glad i hasjen enn deg..

Skrevet

Føler jeg allerede har latt det skje, han har ordentlige problemer med sinnet sitt osv når vi krangler, har skjedd at han har dyttet meg , spyttet på meg +++ .... føler meg egentlig 0 verdt å føler meg knust her jeg sitter i dag.

TS

:hug: Da er det enda viktigere at du kommer deg ut og bort fra dette forholdet.

• Liker 1
Gjest Chloe87
Skrevet

Føler jeg allerede har latt det skje, han har ordentlige problemer med sinnet sitt osv når vi krangler, har skjedd at han har dyttet meg , spyttet på meg +++ .... føler meg egentlig 0 verdt å føler meg knust her jeg sitter i dag.TS Anonymous poster hash: 824dd...f8c

Løp!
Gjest Lille-pus
Skrevet

TS

Har han et ønske om å bryte med det miljøet du beskriver at han er i?

- hvis han ikke har det så ville jeg gått videre om jeg hadde vært deg tror jeg.

Jeg har vel ikke den store troen på at combo'en misbruk og rusmiljø vil være av det gode for deg.

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Nei, det er ingen fremtid med en fyr som dette. Hvorfor tilbringe tid med en person som hele tiden velger rus foran deg? En som aldri holder avtaler og som stadig skuffer deg?

Skrevet

Been there, done that! Skikkelig tungt å avslutte, men så utrolig deilig når det er gjort, og du har kommet deg videre. Det er helt håpløst å ha fremtidsdrømmer med en sånn mann. Beklager å måtte si det, men desto fortere du kommer deg bort fra denne mannen, desto bedre. Det er kjempevondt, men tro meg, det er mye vondere når det går skikkelig langt, og du blir skikkelig såra!

Håper du kommer deg videre og treffer en som faktisk er verdt å bruke tid på! :)

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Har vært i samme situasjon, og jeg er i dag veldig glad for at jeg dumpet fyren. Det er som regel ingen lys fremtid med en slik fyr, om han ikke vil gi slipp på de dårlige vanene sine.

Skrevet

Sånne mennesker generelt er vonde å vende, og med all dritten du tar opp i tillegg? Bort med ham, fysj.

• Liker 1
Skrevet

Han har SPYTTET på deg.

Tenk litt på den der, alene. Enhver mann som gjør slikt mot en kvinne, er selv den laveste form for feiging.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff det her var vondt å lese! Det er som om mange jenter detter i den fella der å blir sammen med en som viser seg å være helt psykopat eller tyran osv, men kjære TS.... Du må gå ifra han! Du må vite at det finnes en der ute som behandler deg med respekt og som kommer til å gjøre livet ditt mye bedre, ikke leve i et slikt helvete som du beskiver, hva slags liv er det?

Nei, nettopp, det er ikke et liv å leve slik. Da er det bedre å være singel å finne seg en go' og kjekk fyr!! :hug::hug:
:hug:

Skrevet

Er det noe fremtid med en slik fyr?

Fremtid med en som setter hasj foran deg?

Som dytter deg og spytter på deg?

NEI for faen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...