Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i to år nå.

Forrige helg dro han til polen med en kompis, og ble der i tre dager. Det var en spontantur og jeg fikk ikke vite om reisen før dagen han dro. Eksen hans er polsk, men hun er fra en annen by. Han er generelt glad i Polen og tidligere vurdert å flytte dit. Han har også mange polske mannlige venner her i Norge.

Men jeg vet videre at han har hatt en stor greie for polske damer og synes de er pene. Uansett, så var jeg ikke det minste urolig fordi jeg aldri har hatt inntrykk av at han ønsket å være utro.

Men så besøkte jeg ham igjen denne uken. Et relevant poeng til det som følger er at han pusset opp rommet sitt rett før reisen og kastet mye gammelt rot.

Jeg skulle finne et passbilde han har av meg i lommeboken og da fant jeg et kondom. Det synes jeg var rart siden jeg går på p-pille og vi har ikke brukt kondom siden den første måneden av vårt forhold.

Jeg konfronterte ham og han sa at etter han hadde hatt storrengjøring så fant han den og la den i lommeboka slik at moren hans ikke skulle finne den (ja, han bor hos moren sin..). Men det er jo like rart. Hvorfor ikke kaste det? Gjør det noe om moren hans ser det? Selv om han bor hos moren sin er vi ikke tenåringer og de har alltid hatt et avslappet forhold til sånt.

På en annen side så kan han jo ha plassert det der uten å tenke seg om.

Om jeg skal være litt paranoid tenker jeg jo at han hadde kondomer i lommeboken når han var i Polen med kompisen sin og møtte damer der.

Hva tror dere? :question:

Anonymous poster hash: f355e...419
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Jeg skjønner at du blir mistenksom, men jeg ville ikke lagt for mye i det. Hvis jeg var deg ville jeg kanskje spurt kjæresten om du også burde gjemme p-pillene når moren er i nærheten, og se hva han svarte? På den måten kan du snakke litt mer om temaet uten å virke for mistenksom :fnise:

Skrevet

Jeg fant en kondom i vesken min for noen mnd siden, den hadde lagt der siden jeg var på ferie for snart 2 år siden... Lett for å glemme at ting ligger i lommebøker/vesker, så jeg ville ikke beskymret meg særlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i to år nå.

Forrige helg dro han til polen med en kompis, og ble der i tre dager. Det var en spontantur og jeg fikk ikke vite om reisen før dagen han dro. Eksen hans er polsk, men hun er fra en annen by. Han er generelt glad i Polen og tidligere vurdert å flytte dit. Han har også mange polske mannlige venner her i Norge.

Men jeg vet videre at han har hatt en stor greie for polske damer og synes de er pene. Uansett, så var jeg ikke det minste urolig fordi jeg aldri har hatt inntrykk av at han ønsket å være utro.

Men så besøkte jeg ham igjen denne uken. Et relevant poeng til det som følger er at han pusset opp rommet sitt rett før reisen og kastet mye gammelt rot.

Jeg skulle finne et passbilde han har av meg i lommeboken og da fant jeg et kondom. Det synes jeg var rart siden jeg går på p-pille og vi har ikke brukt kondom siden den første måneden av vårt forhold.

Jeg konfronterte ham og han sa at etter han hadde hatt storrengjøring så fant han den og la den i lommeboka slik at moren hans ikke skulle finne den (ja, han bor hos moren sin..). Men det er jo like rart. Hvorfor ikke kaste det? Gjør det noe om moren hans ser det? Selv om han bor hos moren sin er vi ikke tenåringer og de har alltid hatt et avslappet forhold til sånt.

På en annen side så kan han jo ha plassert det der uten å tenke seg om.

Om jeg skal være litt paranoid tenker jeg jo at han hadde kondomer i lommeboken når han var i Polen med kompisen sin og møtte damer der.

Hva tror dere? :question:

Anonymous poster hash: f355e...419

Større sjanse for at han kjøpte eskorte. mannfolk tar innimellom slike turer :D

Anonymous poster hash: 22c69...355

AnonymBruker
Skrevet

Står det dato på kondomen? Stemmer datoen overens med når dere brukte kondomer i begynnelsen av forholdet? Kondomer har kanskje en holdbarhet på 1-2 år når de selges i butikkene

Anonymous poster hash: 3b0f7...d1f
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sjekka utløpsdato på den... Så får du en pekepinn på når den er kjøpt

Anonymous poster hash: 2aee6...b48
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant en kondom i toalettvesken min her om dagen, i en sidelomme, den må ha lagt der i tre år.

Skjønner om kjæresten min hadde blitt mistenksom om hun fant den der, men som sagt, den har vært der lenge :)

Hm... jeg registrerte den, men lot den bare ligge, tror jeg får kaste den før noen finner den og det blir unødvendige bekymringer ;)

Anonymous poster hash: a59a8...6d0

• Liker 1
Skrevet

Tviler på at du trenger å bekymre deg for dette. Har funnet kondomer hos meg også, enda jeg har kjæreste og vi bruker ikke kondom. Er fra før jeg ble kjent med han, og jeg ser ingen grunn til å kaste de heller.

Kan jo være at han har gjort et eller annet han ikke skulle ha gjort, men er nok ganske vanlig å ha slikt liggende. Man kaster ikke alle kondomene sine selv om man har fått kjæreste. :)

• Liker 1
Skrevet

ingenting å bekymre seg over. Tror det er normalt for menn å ha kondomer i lommeboka btw, da alle mine guttevenner har det + eksen min i tilfelle noe "uventet" skulle skje. Sikkert en gammel vane for han å legge kondomer der, og dessuten tenkte han kanskje at det var lurt i tilfelle du hadde glemt å ta pillen en dag elns i den uka der det er risky.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis den har noe med Polenturen å gjøre så bør den være av et polsk merke, vel? Tvilsomt at han ville orket å ta med kondomer fra Norge til Polen?

Anonymous poster hash: 31ed7...b46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer mer på hva du gjorde i lommeboken hans, jeg!

Anonymous poster hash: b33fd...09e

Skrevet

Ser ikke helt hvorfor han skulle kaste den selv om du går p-piller per dags dato. Kjekt å ha hvis du skulle glemme en pille, anal, etc.

Skrevet

Lommebok og passbilde? Trodde de fleste hadde kortholder:)

AnonymBruker
Skrevet

Lurer mer på hva du gjorde i lommeboken hans, jeg!

Anonymous poster hash: b33fd...09e

Les innlegget enda en gang?

Anonymous poster hash: bb171...e9b

Gjest celine
Skrevet

Og jeg fant kondomer i nattbordet til min kjære. Uten å ha sjekket dem, vil jeg tro at de gikk ut i år nittenhundreogmatmangel.. Antakeligvis var det også siste gang han ryddet der.

Hadde det vært grunn til bekymring, ville han ha voktet lommeboka si som en hauk ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis den har noe med Polenturen å gjøre så bør den være av et polsk merke, vel? Tvilsomt at han ville orket å ta med kondomer fra Norge til Polen?

Anonymous poster hash: 31ed7...b46

Utenlandske kondomer er ikke alltid til å stole på, så mange tar med seg fra Norge. Innad i europa vil jeg tro det er greit dog, siden vi har en eu-standard.

Utløpsdato gir en pekepinn om når de er kjøpt, kondomer som selges i Norge skal være holdbare minimum 4 år frem i tid. Men spør han heller.

Anonymous poster hash: 17e84...11a

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg har bunnen av veska full av kondomer og sånt glidemiddel i papir-innpakking etter at kjæresten og jeg var et sted hvor de hadde gratis kondomer.. Har ligget der i over et år og jeg har jo med meg veska stort sett over alt. Glemmer å kaste de i roteskuffen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...