AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Hei, Jeg fikk plutselig et innfall, og ønsker å skjemme bort meg selv nå når feriepengene og slikt kommer. Ønsker ikke å bruke en formue, men litt for å føle meg flott nå til sommeren og bryllupene vi skal i. Bruker veldig lite penger på "velvære, hud, hår og kosmetikk" til daglig. Av sminke bruker jeg bare veldig lite maskara og av og til litt mineralsminke. Har vurdert bl.a. hårmakeover, farging av vipper og bryn, negler osv, men ønsker noen tips. Siden jeg ikke er så inne i dette er det nok flere her som har gode tips. Bor forøvrig i Trondheim. Anonymous poster hash: 321b5...a77
Luckiness Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Jeg ville gått på spa...fått massasje en times tid, kanskje inkludert kroppsskrub. Og kjøpt meg en god kroppsskrubb og body loation som er lurt å bruke om sommeren. Og så ville jeg klippet håret + tatt hårkur hos frisøren. Kanskje kjøpt med meg en kur også som jeg kunne brukt gjennom sommeren. Og så ville jeg unnet meg en god middag på restaurant, gjerne med et par venninner eller bestilt take away hjem. Og kanskje kjøpt meg et par gode vin og noe god snacks. 2
Adhara Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Må si meg enig med frøkna over her, Spa! Hudbehandling, massasje, osv
Sunshine Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Jeg er uenig med de andre om spa jeg da. Det varer jo så kort tid, og dagen etter er den gode følelsen borte. Hvis det er noe som skal vare hadde jeg unnet meg en frisørtime og latt frisøren komme med forslag til hva man kan gjøre. Vær litt vågal og prøv noe nytt! Jeg ville også tatt fotpleie og en sminketime. Kjøp en del av sminken som blir brukt og følg nøye med og be om tips når sminken legges. Det viktigste: gjør god research på hvilke steder som anbefales til dette! Og hva med personlig trener? Da får du strammet opp kroppen gjennom sommeren. Er det mer penger igjen ville jeg gått til innkjøp av noen skikkelige klassiske klesplagg/tilbehør som er perfekte til din figur. Ingenting får deg til å føle deg mer selvsikker enn klær som sitter perfekt på kroppen! 1
Lady Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Det kommer litt ann på hvilke "behov" jeg føler jeg har.. Akkurat nå ville jeg gått for massasje:)
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Takk for gode svar! Tror jeg er mest enig med Sunshine. Spa-følelsen er deilig, men midlertidig. En ny hårfrisyre varer så mye lengre. Kom gjerne med flere forslag, har ikke helt spikret dette enda. Anonymous poster hash: 321b5...a77
Avogadro Skrevet 27. mai 2014 #7 Skrevet 27. mai 2014 Dratt til frisøren, og kjøpt et sett med god balsam/shampo/hårkur etc :-) Eller kanskje noen litt dyrere hudpleieprodukter som jeg ikke ville unnet meg ellers.
kills Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 Jeg hadde farget og stusset håret, dratt på spa og satt på vippeextensions. Eventuelt en av delene dersom man ikke ønsker å bruke mye penger. Solsiden Spa har en deilig fullkroppsbehandling med olje, men den er et helvete å vaske av i etterkant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå