AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Ble dumpet på en veldig stygg måte for et halvt år siden der han fullstendig begynte å ignorere meg og nekte å prate med meg uten grunn. Fant fort ut at det antagelig var fordi han hadde ett godt øye til en annen. De ble sammen med en gang etter at han dumpet meg. Er veldig lei meg og såret og vil ta hevn.... Bor på en liten plass der alle kjenner alle og jeg vet veldig godt hvem hun nye er. Og jeg møter på de veldig ofte siden vi er naboer osv. Har tilfeldigvis hørt at hun nylig har rotet med et par kompiser av meg....er hun utro da? Han har tidligere fortalt meg at en eks av han var utro og han derfor sliter veldig med å stole på jenter. Er det helt feil av meg å fortelle han dette? Hun har forøvrig et rykte på seg for å tidligere å ha vært løstøs og er veldig kontrollerende ovenfor han. Hun ringer og maser på han hele tiden når jeg og han er på samme fest. Vet at de krangler en del også..er jeg en slem person som liker at de har problemer?Anonymous poster hash: 7d8cf...3fa
Gjest fotballflue Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Hvorfor skal du gjøre han den tjenesten å si ifra om dette, når han selv var drittsekk mot deg? Men du velger jo såklart selv hva du gjør Og nei, jeg synes ikke du er en slem person
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Du har ett poeng der. Vet at det ikke er min oppgave å informere han om dette.Tror egentlig han allerede vet det. I det siste har han vært uvanlig hyggelig mot meg. Han sier at han har veldig dårlig samvittighet og har bedt om tilgivelse mange mange ganger. Føler meg nesten litt stygg som ikke godtar dette fra han når han prøver så hardt å gjøre det godt igjen. Tror jeg bryr meg litt for mye om han....Anonymous poster hash: 7d8cf...3fa
Gjest heihallo1998 Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Du kan jo tenke om du ville at han skulle fortalt det hvis situasjonen var motsatt.. 2
Gjest Pheel Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Jeg ville absolutt ha visst det selv om noen visste at min kjæreste var utro. Men du bør med sikkerhet vite at det er tilfellet og ikke kun et rykte før du evt. sier noe.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Informerer du og han vet det, så fremstår du som en bitch som vil ødelegge. Informerer du og han ikke vet det, så kan han velge å ikke tro på deg og du fremstår som en bitch som vil ødelegge. Informerer du ikke, så finner han det vel ut en eller annen gang. Anonymous poster hash: 0b394...6ab
BritneyBitch Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Jeg hadde ikke sagt noe, hvis hun er så løs får han tidsnok vite det uansett. Ingen vits i å gjøre deg selv til den slemme 1
FalconPunch Skrevet 25. mai 2014 #8 Skrevet 25. mai 2014 (endret) . Endret 20. februar 2018 av FalconPunch 2
Gjest Evel Skrevet 25. mai 2014 #9 Skrevet 25. mai 2014 Jeg syns du kan være den beste her og opplyse han om det. 1
humbaba Skrevet 25. mai 2014 #10 Skrevet 25. mai 2014 Det er hevn i seg selv at han blir utsatt for dette. Om du er hevngjerrig ville jeg heller fokusere på at han fikk som fortjent. Han finner det ut før eller senere. Han har også sagt unnskyld. Du er ikke forpliktet til å tilgi, men det er vel ikke mer han kan gjøre. 1
Cordelia Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 (endret) Så lenge/hvis det er rykter ville jeg rett og slett holdt det for meg selv. At det kommer fra exen kan gjøre det enda mindre troverdig. Edit. Endret 25. mai 2014 av Cordelia 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #12 Skrevet 25. mai 2014 La nå ex'nå få passe sine egne saker.. Hadde aldri giddet å smiske ned ex'n, i håp om at han ville ta meg tilbake;)Anonymous poster hash: 9871b...e58
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #13 Skrevet 25. mai 2014 Jeg hadde ikke sagt noe. Dette kan være rykter, og det er du som blir sittende igjen og se latterlig ut! Ikke utsett deg for det! Han var kjip med deg, la nå han få smake samme medisin! Karma Anonymous poster hash: 8ef45...5e1
Gjest Skrevet 26. mai 2014 #14 Skrevet 26. mai 2014 HVIS du skal si noe, så hadde jeg valgt en melding ala dette: "Heisan! Lettere ironisk at du som dumpet meg såpass grundig her nå er sammen med ei som roter rundt, og hele bygda vet det. Trodde du ikke likte utroskap? Håper du trives med situasjonen din. Kan ikke si annet en at jeg føler at du fikk som fortjent." Og så bare ignorere alle henvendelser i etterkant. Og i hvert fall ikke være kammo eller gi han oppmerksomhet. Gå videre. Men du risikerer å bli stemplet som gal, bitter eks når du varsler om sånt. 2
GammelKaktus Skrevet 26. mai 2014 #15 Skrevet 26. mai 2014 Jeg hadde ikke sagt et ord, med god samvittighet 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #16 Skrevet 26. mai 2014 Ok, takk skal dere ha kommer nok ikke til å fortelle han det.Anonymous poster hash: 7d8cf...3fa 3
Hulderen Skrevet 26. mai 2014 #17 Skrevet 26. mai 2014 Ok, takk skal dere ha kommer nok ikke til å fortelle han det.Anonymous poster hash: 7d8cf...3fa Fornuftig. Da slipper du å fremstå som hevngjerrig. Det er mye bedre at det kommer fra noen andre. Du har lov til å fryde deg over at de har problemer, men det er bra at du holder deg for god til å bidra til dem. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #18 Skrevet 26. mai 2014 Nei, du sier ikke noe som helst. - Han er din eks. Dere skal ikke ha kontakt - Du vet ikke om det kvalifiserer for utroskap - Du mistenker at han allerede vet det Innse at du egentlig bare vil ha kontakt med ham og det burde du ikke ha. La det ligge. Anonymous poster hash: 7db31...952
Meline37 Skrevet 26. mai 2014 #19 Skrevet 26. mai 2014 Ble dumpet på en veldig stygg måte for et halvt år siden der han fullstendig begynte å ignorere meg og nekte å prate med meg uten grunn. Fant fort ut at det antagelig var fordi han hadde ett godt øye til en annen. De ble sammen med en gang etter at han dumpet meg. Er veldig lei meg og såret og vil ta hevn.... Bor på en liten plass der alle kjenner alle og jeg vet veldig godt hvem hun nye er. Og jeg møter på de veldig ofte siden vi er naboer osv. Har tilfeldigvis hørt at hun nylig har rotet med et par kompiser av meg....er hun utro da? Han har tidligere fortalt meg at en eks av han var utro og han derfor sliter veldig med å stole på jenter. Er det helt feil av meg å fortelle han dette? Hun har forøvrig et rykte på seg for å tidligere å ha vært løstøs og er veldig kontrollerende ovenfor han. Hun ringer og maser på han hele tiden når jeg og han er på samme fest. Vet at de krangler en del også..er jeg en slem person som liker at de har problemer?Anonymous poster hash: 7d8cf...3fa Du er ikke slem som liker at de har problemer når du har blitt sviktet selv. Men jeg vil si deg en ting: Forteller du han at hun var utro så vil de mulig tro at du bare er en bitter eks. Greit : jeg er en bitter eks selv jeg, og det vet eksen min, men jeg vet at det hjelper ikke å si at vedkommende er utro.. Det du må gjøre er å prøve å tenke: veien går fremover, og jeg må prøve så godt jeg kan og ikke tenke eller se meg tilbake. Veldig vanskelig, men jeg prøver den veien selv.
Commander Skrevet 26. mai 2014 #20 Skrevet 26. mai 2014 Fornuftig. Da slipper du å fremstå som hevngjerrig. Det er mye bedre at det kommer fra noen andre. Du har lov til å fryde deg over at de har problemer, men det er bra at du holder deg for god til å bidra til dem. skadefryd er den eneste ekte fryd TS. Du har masse tid til å gni det inn etter at han finner det ut selv og det blir slutt :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå