Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hva er det absolutt søteste en mann kan gjøre for å få en dame? sett at de ikke er sammen men det er noe der..

alle mulie tips ønskes=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo vanskelig å si for alle jenter er er forskjellige. Men en ting som alltid er bra er å gi oppriktige, sanne, der og da komplimenter som ikke kunne ha vært om noen annen.

F.eks stoppe i en setning for å si "dette høres sikkert dumt ut men så utrolig pene blå øyne du har". Si "så fin du er i den kjolen" eller komplimenter som går positivt på hennes personlighet. "Du er så spennende å snakke med". "Jeg tror du er et slikt menneske som folk instinktivt liker"

Men pass på at komplimentene er sanne, og at du ikke overstrømmer henne med dem. Kun et kompliment per møte, og så er du vanlig hyggelig etterpå. snakker du om vanlige ting. Og ikke vage "så pen du er"-komplimenter.

Dermed får du henne oppmerksom på at du SER henne... og det er ingenting mennesker liker bedre enn å føle seg sett.

Ellers så er humor en lur ting. Og prøv å få vist frem dine beste sider. Og det er faktisk lurt å la henne få tid til å tenke over deg også. Altså at du ikke er limt til hennes side hele tiden når dere er sammen. Men gir henne muligheten til å få et smil tvers over rommet. Generelt sett kan man vel si at:å være trygg nok på seg selv til å se andre og være naturlig er bra. Desperat bablende og kjempende om hennes oppmerksomhet er ikke bra.

Gjest Falt for den..
Skrevet

Send en melding en kveld hvor du skriver: Jeg tenkte på deg akkurat nå og hadde lyst å si god natt til deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det beste sjekketrikset må være når mannen er den han gir seg ut for å være/tror selv han er.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det beste sjekketrikset må være når mannen er den han gir seg ut for å være/tror selv han er.

Hva om det ikke fungerer?

Skrevet

Det beste sjekketrikset er å være seg selv, og å forsøke så langt det lar seg gjøre å åpne opp for å være en naturlig sjarmerende og spontan personlighet som lar det skinne igjennom at han har et godt forhold til livet og dets gleder. Det hjelper også betraktelig om han har en del grunnleggende verdier og holdninger til felles med meg selv.

Det verste man kan gjøre er å late som om og/eller gi inntrykk av å være noe man ikke er, eller evt. vise seg å være en skikkelig kapitalist, rasist og/eller en som er så "tight" i tankene sine at det lyser lang vei at han aldri vil være i stand til å verken nyte livet eller ærlig og oppriktig glede seg over det.

Nelle :wink:

Skrevet

Hva om det ikke fungerer?

Da er det kanskje like greit!!!!!!

Skrevet

Skriv et dikt til henne! Det er vel det søteste du kan gjøre. (Men du bør jo se henne an først da. Er kanskje noen få som ville synes det bare var teit, men de fleste ville nok bli kjempeglad.)

Skrevet

Det sjekketrikset som har gjort mest inntrykk på meg var da en gutt på bussen kom bort rødmende og lirte av seg; "Jeg kommer sikkert til å angre på dette med en gang jeg har sagt det, men jeg synes du er kjempesøt og har veldig lyst å bli kjent med deg. Vil du være med på café en dag?"

Synes det var kjempesøtt jeg :)

Gjest gjest1
Skrevet
Det sjekketrikset som har gjort mest inntrykk på meg var da en gutt på bussen kom bort rødmende og lirte av seg; "Jeg kommer sikkert til å angre på dette med en gang jeg har sagt det, men jeg synes du er kjempesøt og har veldig lyst å bli kjent med deg. Vil du være med på café en dag?"

Det var det! :-)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Det var nydelig sagt da :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Da er det kanskje like greit!!!!!!

?

:cry:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ble du med?

Skrevet

Jeg kjenner han litt, vi snakket mye om at sjekketriks var lite orginalit blabla...etter at jeg hadde dratt hjem fikk jeg en sms..det søte diktet..om meg...

den traff...

Det finnes joingen oppskrift...det må være naturlig..og det blir det aldri hvis man planlegger sånn..da er det på en måte ikke EKTE rommantikkkkk...

Være seg selv..Åjada...da skjer alt av seg selv.. :oops:

Skrevet

Å den var søt, Starie!!!!

Hadde falt pladask!!!

Men så må det jo sies... all verdens sjekketriks hjelper ikke, om du ikke er hennes type i det hele tatt.

En kan få et annet menneske til å legge merke til seg, bli smigret og sånn med slike "triks". Og man kan få andre til å se seg på en ny måte. Men man kan ikke trikse noen i å forelske seg. Kanskje er hun dødsforelska i noen andre. Kanskje liker hun deg kjempegodt men vet at hun ikke kan utvikle slike følelser for deg. (Det er vel ikke alle du kunne ha blitt forelska i heller. )

Ikke for å dra deg ned, men i tilfelle er det ikke deg det er noe i veien med!!!! Og du bør ta sjansen, om ikke kommer du til å angre resten av livet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...