AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Denne sommeren skal jeg og min ryggsekk dra rundt i sørøst-Asia, hovedsaklig Malaysia. Jeg skal blant annet innom et par storbyer, en lengre togtur, flere timer i buss, og et lengre opphold på noen fantastiske øyer. I tillegg er det jo flyturen fra Oslo til Kuala Lumpur. Temperaturene i områdene jeg skal til, er varme. Spørsmålet mitt er derfor; Hvilke klær burde jeg ha med meg? Er det noen materialer som er bedre enn andre på kroppen?Har dere forslag til noen hatter som kan være fine og å ha med på en slik tur? Jeg har langt, tykt hår og det er godt å slippe fullstendig rød hodeskalle i løpet av turen.. Jeg vil jo gjerne se forholdsvis grei ut selv på en slik tur, så joggebukse vil ikke være aktuelt. Den vil nok uansett være altfor varm. Anonymous poster hash: 61d26...0df
dillyduzit Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Ta med deg klær som er kjølige mot kroppen, men husk også at en penere joggebukse kan være det beste på en lang flytur hvor det kan være kaldt. Husk også en strikkegenser for kalde kvelder, man vet som regel aldri når det kommer til klimaet i Asia, enten er det fuktig og varmt, eller så kan det være kaldt. Ta med så nøytrale plagg som overhodet mulig og sprit opp med noe med mønster. Ta evnt med et sjal dersom dere vil til noe sted der dette må være dekket. 1
Binta Ba Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Spørs helt på stilen din, men behagelige, myke bukser, maxikjoler, enkle og løse topper er jo noe de fleste kan gå med. Og bikini bør du ha i sekken. Ville også tatt med et sjal, og en varm genser/varme sokker, sånn i tilfelle. Pakk lite. Det meste får du fatt i underveis om det trengs.
Gjest Nanne70 Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Sjekk denne: http://travelfashiongirl.com/what-to-pack-backpacking-south-east-asia-holidays/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå