AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Jeg venter mensen i morgen og var tom for graviditetstester. Jeg tok en EL-test og teststreken var så godt som like sterk som kontrollstreken. Kan dette bety at jeg er gravid? Tør nesten ikke håpe Anonymous poster hash: 77b5e...03b
Kamelia83 Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Det KAN bety det, men mange får positive/nesten positive eggløsningstester når mensen er på vei.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Ta en urinprøve av morgenurin når du står opp i morgen tidlig. Sett i kjøleskap. dra ut og kjøp test. så tester du. Anonymous poster hash: 9a26a...c62
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #4 Skrevet 25. mai 2014 Det KAN bety det, men mange får positive/nesten positive eggløsningstester når mensen er på vei. å ja. Da er dert vel best å ikke få opp håpet Anonymous poster hash: 77b5e...03b
Rose1 Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Jeg testet positivt med eggløsningstest dagen før jeg fikk kjøpt graviditetstest (som også var positiv). Det var 2 dager etter at mensen skulle kommet. Så ja, det kan bety at du er gravid 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Jeg testet positivt med eggløsningstest dagen før jeg fikk kjøpt graviditetstest (som også var positiv). Det var 2 dager etter at mensen skulle kommet. Så ja, det kan bety at du er gravid Da krysser jeg alt jeg har og håper det er tilfellet for meg også Anonymous poster hash: 77b5e...03b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå