AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Jepp forleden dag så kom anfallet for fullt mens jeg var i familiebesøk, det var så ille at jeg lå sammenkrøllet og gråt og hyperventilerte, faen og trodde jeg hadde trent det av meg for noen år tilbake, men plutselig kommer det igjen. Jaja får vel ringe en privat psykolog jeg har brukt før. Nå vet hele familien min at jeg har slitt psykisk og har utfordringer! Anonymous poster hash: 1bd49...bab
Gjest fotballflue Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 Er det ikke bra at familien din vet det da? Så kan de støtte deg gjennom dette Ønsker deg Lykke til og håper du får det bedre. Klem 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Skrevet 25. mai 2014 Ja forsåvidt, men noen lurte på årsakene og da måtte jeg fortelle om de mentale overgrepene jeg har vært utsatt for. Noe jeg ikke liker å snakke om.Anonymous poster hash: 1bd49...bab
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Familien min aksepterte det og trøstet meg , og nå skal de hjelpe meg en hel del:) Anonymous poster hash: 1bd49...bab 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Hva er et mentalt overgrep? Anonymous poster hash: 4d0c8...367 1
Sapientia Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Lykke til videre TS. Forhåpentligvis fører dette sammenbruddet ditt til at du nå får en støtte og forståelse fra familien som gjør ting enklere å takle for deg. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Familien min aksepterte det og trøstet meg , og nå skal de hjelpe meg en hel del:) Anonymous poster hash: 1bd49...bab Ikke så galt at det ikke er godt for noe :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå