Gå til innhold

Tips til "fine" daffeklær?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er hjemme, orker jeg rett og slett ikke å gå i trange bukser, eller generelt ubehagelige klær, det sparer jeg til når det er nødvendig.

Men jeg vil heller ikke gå i grå, utvaska joggebukser, fordi det er så stygt og hvis folk plutselig kommer på besøk, så føler man seg så ekkel og uvaska.

Så er det noen som har tips til litt "fine" daffeklær? Slike som man ikke blir flau over hvis folk kommer uanmeldt på besøk. Og som så klart er deilig å gå it.

Blir glad for alle tips!

Anonymous poster hash: 28b44...6f1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Jeg synes det er en del fine jumpsuiter ute og går som ser ut som de er behagelig å ha på seg.

Anonymous poster hash: 152ec...2e9
Skrevet

Jeg pleier å gå i treningstights hjemme, digg og ikke like slaskete som joggebukse. Ellers har victorias secret masse søte daffeklær!

Skrevet

Tights og litt stor topp/genser er like behagelig som joggefress.

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg går gjerne i en slags tights og en oversized overdel, enten genser eller t-skjorte.

Men her så får jeg bare besøk av folk jeg kjenner :fnise: derfor så bryr jeg meg ikke nevneverdig om hva jeg går i

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tights/treningstights er trangt og ubehagelig å gå med synes jeg :( Vil derfor ha noe som er litt løst, men allikevel fint. Victoria's Secret var et fint tips! Men kanskje litt dyrt, medregna toll og sånt.

Anonymous poster hash: 79ffb...5e9
Gjest lillelarve
Skrevet (endret)

Jeg bruker søte t-skjorter/topper med tights/leggings. :) Det er behagelig, mykt og samtidig helt greit å bli sett i :)

Du får også tak i litt løse bukser på f.eks. H&M. De er fine, men også veldig behagelig. Jeg har en sånn bukse (de ser ut som store bukser, men det er meningen at de er litt løse).

Endret av lillelarve
Skrevet

Tights/treningstights er trangt og ubehagelig å gå med synes jeg :( Vil derfor ha noe som er litt løst, men allikevel fint. Victoria's Secret var et fint tips! Men kanskje litt dyrt, medregna toll og sånt.

Anonymous poster hash: 79ffb...5e9

Strechtights er jo superbehagelig å gå i, men det må ikke være i olastoff da.

• Liker 2
Skrevet

chinos

Gjest Pheel
Skrevet

Løs genser/t-skjorte og tights er en klassiker. Ellers er det jo fine joggedresser som ikke behøver å se helt dass ut heller mener nå jeg, tynne joggebukser som ikke er særlig løse ser helt greit ut også.

Går slik når jeg går turer, bare skal på butikken e.l selv. Eller har en dårlig dag og bare driter i hvordan jeg ser ut.

Skrevet

Det finnes mange kule og "fine" joggebukser der ute som er et bedre alternativ enn de stygge grå. Jeg ville hverfall gått for en fresh joggebukse med fin form, eller en tights, og en collegegenser :)

Skrevet

Løs bukse med print og basic hvit genser eller løs hvit tskjorte :)

• Liker 1
Skrevet

Bruker leggings (eller jeggings) med en lang topp over. Om sommeren liker jeg de korte, stretchy skjørtene kan får kjøpt f.eks på H&M med en enkel topp/singlet til eller t-skjortekjoler (de fungerer forøvrig med leggings under også).

Skrevet

Jeg har noen bukser fra Cubus, løse stoffbukser. Tror det heter alladin eller noe sånt-

• Liker 1
Skrevet

Bomullskjoler! Bare å dra en over hodet så er du påkledd nok til å åpne døra. Og ikke så mye som en strikk i livet heller.

• Liker 2
Skrevet

Jeg går gjerne med boyfriend jeans og T-skjorte ved slike anledninger. :laugh: Vet ikke om det kan regnes som fint - det er vel helheten som teller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går mye i myke løse kjoler. De klemmer ikke noe sted og ser helt ok ut. Tights eller strømpebukse under på vinteren.

Anonymous poster hash: 22efd...938

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker ofte tights, singlet og en bluse. Er det litt kaldt, har jeg en cardigan over.

Behagelig, strammer ikke noen steder.

Når jeg er hjemme, vil jeg ha billige og gode klær. Har to hunder, pluss at sjansen er stor for flekker under matlaging og vasking. Hos Sportmann (av alle ting), så finner jeg veldig ofte klær som er sterkt nedsatt, koster ca 100-200 pr plagg, og de har gjerne kostet 300-700 kr før. De har faktisk mange ulike merker av relativt god kvalitet, og sånn sett kan jeg ha på meg behagelige og pene klær til en veldig billig penge :) Der kjøper jeg ofte "hjemmeklærne".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...