AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Så glad. sånt er så rørende. synes dere ikke? - begynte å gråte jeg. Man kan se at Frostie får kjærlighet. Anonymous poster hash: 14e10...f6e 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #2 Skrevet 25. mai 2014 http://www.dbtv.no/3582852838001?dbtvl=6#Så_glad_blir_Frostie_når_han_får_gå_for_første_gang Anonymous poster hash: 14e10...f6e
lille_fiol Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Begynte nesten å gråte jeg og, utrolig rørende å se hvor lykkelig den ble! <3 1
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Den videoen gjorde at jeg fikk lyst på en geit.... Den så jo så glad og lykkelig ut <3 Er så glad for at det finnes mennesker som har tid, kjærlighet og ressurser nok til å hjelpe dem som trenger det
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 De kunne ha gjort løsningen bedre. Nå slepes bakbena i bakken.Anonymous poster hash: 4dd52...60a 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Huff Det der er rent dyreplageri. Jada geita er kanskje glad der og da, men den vil få belastningskader av den vogna. Og den kan aldri gjøre "geiteting" som å hoppe, sprette og klatre. Ergo kan den heller aldri gå med andre geiter. Den vil rett og slett ikke ha noe godt liv videre fremover, og burde heller fått sluppet. Får også litt sånn vibber av de folka "se så snille vi er med dyra. Vi er flinke mennesker vi". Anonymous poster hash: 9f886...483 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Huff Det der er rent dyreplageri. Jada geita er kanskje glad der og da, men den vil få belastningskader av den vogna. Og den kan aldri gjøre "geiteting" som å hoppe, sprette og klatre. Ergo kan den heller aldri gå med andre geiter. Den vil rett og slett ikke ha noe godt liv videre fremover, og burde heller fått sluppet. Får også litt sånn vibber av de folka "se så snille vi er med dyra. Vi er flinke mennesker vi". Anonymous poster hash: 9f886...483 Enig. Dette er ikke en gladsak. Anonymous poster hash: 87d64...41b
Aurora M. Skrevet 27. mai 2014 #8 Skrevet 27. mai 2014 (endret) Jeg synes det ser ut som geita har det bra jeg. Den logrer med halen, får masse kjærlighet og viser tydelig glede og det ser ut som livskvaliteten er på topp! Dyr er veldig tilpasningsdyktige, og geiter er ikke noe unntak. Den vet ikke om noe annet enn at den ikke kan gå, og nå får den altså oppleve det og viser glede ved det. Så lenge den har noen som gir den så mye omtanke og setter ressursene inn på at den skal ha det best mulig, så er jeg ikke noe bekymret for at den ikke har det bra. Det er ikke den naturlige livsutfoldelsen for en geit nei, men så kan man spørre seg selv om livskvaliteten for griser som står stuet sammen i trange betongbinger, kyr som står i båser så trange at de knapt kan legge seg ned (o.s.v o.s.v) er noe særlig bedre.. Nei, denne geita tror jeg har det helt fint. Dog enig med den som sa at løsningen kunne vært noe bedre m.t.p at det ser ut til at den sleper beina i bakken. Go geita! *Skriveleif Endret 27. mai 2014 av Aurora M.
Nique Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Somlet skjønte det av reportasjen så er lammelsen midlertidig, og det er viktig med bevegelse for å få betennelsen ut av kroppen. Mulig jeg misforstod. Hjulene er bare midlertidig i så fall. 1
magicpie Skrevet 27. mai 2014 #10 Skrevet 27. mai 2014 Somlet skjønte det av reportasjen så er lammelsen midlertidig, og det er viktig med bevegelse for å få betennelsen ut av kroppen. Mulig jeg misforstod. Hjulene er bare midlertidig i så fall. Ja, det er bare midlertidig Fikk helt tårer i øynene av videoen jeg også! Er litt svak for babydyr..
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 27. mai 2014 #11 Skrevet 27. mai 2014 De kunne ha gjort løsningen bedre. Nå slepes bakbena i bakken.Anonymous poster hash: 4dd52...60a Men dette var jo en aller første test av "vogna"? Jeg gikk liksom ut ifra at de ville justere den, jeg.... Må jo prøve den på for å se an lengden
Aurora M. Skrevet 27. mai 2014 #12 Skrevet 27. mai 2014 Somlet skjønte det av reportasjen så er lammelsen midlertidig, og det er viktig med bevegelse for å få betennelsen ut av kroppen. Mulig jeg misforstod. Hjulene er bare midlertidig i så fall. Åja det fikk jeg ikke med meg (hadde lyden av). Enda bedre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå